Naja intertoys waar ik hem haalde zei ook dat hij gewoon verkocht mocht worden. Dus verbaasde me wel dat ik ineens gebanned werd ook naar ander half uur pas ofzo.
Ja ik vind hem erg leuk. Hij duurt ook wel lang volgens mij. Na ander half uur ofzo kwam de intro pas Ik ben nu ook aan het streamen.
crap. Wilde net ff gaan kijken, maar de stream was offline. Toch fijn om te horen dat je de game leuk vindt. Als je straks weer ff ga streamen kom ik misschien wel ff kiekn
Kan je stream voor geen mogelijkheid bekijken zowel X1 als de PS4. Als ik andere streams aanklik kan ik het wel gewoon bekijken. ; ( Gaat iets niet goed bij jou stream of moet ik via de PC kijken?
Ik weet niet pcies man dit is de eerste keer dat ik via ustream stream ook. Op de pc werkt hij wel hier.
Game komt nergens boven de middelmatigheid uit. Op sommige punten ziet de game er echt niet goed uit. Missies in het safehouse zijn irritant, doelloos en halen daarnaast de vaart uit de game.
De game krijgt toch wel redelijke goede cijfers! Polygon - 9 IGN - 7.8 Eurogamer - 6 USGamer - 4/5 Game Informer - 8 Destructoid - 7.5 Spawnfirst - 8.0 The Escapist - 3.5/5 AusGamers - 8.7 Gamesrader - 4/5 CraveOnline - 8.0 Metro - 9/10 Vanmiddag krijg ik de game binnen, wat ik gister op de stream van Servantes zag, zag er al goed uit!