[XOne] Dragon Age II [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 12 okt 2011.

1. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.771
    Inmiddels een tijdje weer bezig met Act II en zou er volgens de game al meer dan 50 uur in hebben zitten. 8)

Moet niet zoveel rook, drink en pis pauzes houden. :+

Blijft toch wel een toffe titel. Ben nu ook dingen aan het doen en verkennen die ik nog niet eerder was tegen gekomen. Probeer vooral die twee zeldzame wezens te killen die ik inderdaad nog moet voor een achievement. :+

Moet officieel nog 15 achievements, waarvan één geheime. Ik kan er alleen niet achter komen wat die geheime achievement is. Iemand die dat weet??? :'-( En die uitbreidingen ga ik niet doen, misschien als ik bij Act III ben.

Ik moet daar ook nog het één en ander aan achievements, maar zoals ik het nu lees zijn er ook een hoop te missen. :'-( Imo de kutste soort achievements. :emo:

2. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Tja, als het allemaal makkelijk was, is de lol er ook snel vanaf niet?;)

Ik heb alle achievements, heb ik bij alle Bioware games.
    DA2 was een stuk makkelijker dan Origins!

Check 360achievements.org.
    Daar hebben ze altijd goede tips als je voor achievements gaat en kun je meteen kijken wat die secret is.

3. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.771
    Volgens mij heb ik hem al. Ik moet of met de mages, of met de templars partij kiezen. Mages heb ik volgens mij al 5x gehad, in een game dan. Denk nu dat ik vol voor de templars moet kiezen.

Dat is mooi aangezien ik Anders al aan het uitfoeteren ben en zijn quests ook niet accepteer. Dankzij zijn losbandigheid zit mijn zusje nu in de Circle. :'-( Hij en die kut apostates van hem. :mad:

4. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.771
    Game uitgespeeld. Kan nog heel leuk worden in DA III qua gevolgen. :+

5. MaxxRaptor

MaxxRaptor Eigen aanduiding

Leuk Bevonden:
    36
    Okay, na een lange periode geraced te hebben op virtueele tweewielers lol, zocht ik weer eens een RPG, ondanks de vrij negatieve kritieken, reviews heb ik de game toch bij game mania gekocht, en ik moet zeggen dat het me wel meer aanspreekt dan een Mass Effect, alhoewel ik eens ben met vele argumenten. de eerste Dragon age wist me niet zo te bekoren, al vond ik de personages erg sterk, maar het wist me niet te motiveren door te spelen, en deze tweede boeit me dan wel weer een beetje, vooral het feit dat Mages hier toch wel vrij fraai uitzien en krachtiger zijn dan in andere RPG games algemeen. Een geinige verassing was voor mij wel Flemeth, ingesproken door kate Mulgrew, als Star trek fan wel heel verast was te horen, een ietwat schappelijke Kreia type uit SW Kotor 2, maar ik denk niet dat je haar vaak zult tegenkomen. anyway, ben dus nog niet zover, maar ik hoorde al dat de personages minder imponerend zijn dan in de eerste game, maar tot nu toe vind ik dat reuze meevallen, Jade Empire was veel slechter naar mijn mening waar alleen dat Kokje voor humor wist te zorgen. Met zowel alle drie de klasses ben ik een game begonnen, maar de Rogue en de Mage toch de vermakelijkste vind om te spelen.

Over het verloop van de game weet ik dat ik al niet teveel hoef te gaan verwachten, maar toch vind ik wel dat het RPG element meer aanwezig is dan bij de ME games, wat ik jammer vond aan ME 2 was af en toe dat basis school gegeven je gedwongen werd tussen bepaalde personages te kiezen voor op te nemen, en de ander beledigd werd en had je er geen tussenweg in jezelf neutraal te houden bv, of het kan zijn dat de optie voor mij niet aanwezig was op dat moment, kan me dat even niet meer herinneren. Maar Dragon age 2 past goed bij mijn tijdritme om te spelen, gezien er dagen zijn dat ik simpelweg geen tijd heb te gamen, en dus daar dacht ik ook aan, maar zeker tevreden met de aankoop, alleen een vraagje, zijn de verschillen tussen klasses, geslacht heel erg verschillend even buiten de relatie gebeuren, many thanks :)

6. MAD 1976

Leuk Bevonden:
    1.285
    Uhm, juist in ME games kun je altijd een middenweg vinden, en in DA games juist niet.
    Bij DA is het linksom of rechtsom, zo goed als nooit een middenweg (kan me maar 1 missie herrineren waar je beide partijen kon tevreden houden...maar dat was in deel 1.

7. MaxxRaptor

MaxxRaptor Eigen aanduiding

Leuk Bevonden:
    36
    Bedankt voor je reactie, okay dan is dat duidelijk ;)
    Ja dillemma met ME, ben geen shooter maar meer van de Melee combat Fantasy stijl in dit geval, hoewel ik erg genoten had van de eerste ME, Te Witcher is mij dan weer veel te hardcore, en Fable weten we wel hoe dat afliep haha, Skyrim tel ik even niet mee omdat je het speelt met een eigen theatraal fantasie, een soort van je eigen boek, dagboek vormen. Anyway, SW Kotor zijn ook genoeg zaken zowel bij beiden delen aan te merken, wisselvallige personages en weinig exploratie, maar moest het allemaal hebben van het verhaal, en dat geld voor mij nu ook met Dragon Age, wat betreft keuze en gevolg qua beslissingen is dat mooi meegenomen als een RPG dat heeft, maar is dat niet het main aspect waar ik naar kijk, zolang personages, verhalen goed geschreven en uitgewerkt zijn, vind ik het al best :)

8. Typisch

Typisch Evil is a point of view

Leuk Bevonden:
    26
    Één maar? Welke dan?

Sowieso die met de
    weerwolven
    kon je goed uitspelen. En ik denk nog wel wat meer.

9. MAD 1976

Leuk Bevonden:
    1.285
    Precies, die was de enige voor zover ik me kan herinneren waarbij je beide partijen tot je kon winnen, bij de rest was het altijd kiezen.

Deel Deze Pagina