Wat mij nu opvalt sinds dat ik de Xbox One in huis heb... dat het toch eigenlijk maar een rete trage machine is in vergelijk bij de 360. Ik zag die presentaties her en der op het net verschijnen voordat het apparaat uit was en dat ging allemaal super snel. Maar als ik een game zit te spelen en krijg een invite voor een party.. of wil een bericht lezen dat er binnenkomt van iemand...dat duurt toch allemaal nog best lang voordat de gewenste shit op het scherm verschijnt. Op de 360 ging dit toch echt 10x rapper dan wat die One er momenteel uit perst met zijn dikke 8 core processor.
Ja dit vind ik dus ook, maar ik neem aan dat het wel verbeterd word. Snap niet waarom ze niet zo´n klein menutje maken net als de 360, dat je ff gauw je berichten kan checken en dat soort shit. je hebt natuurlijk wel die snapfunctie, maar duurt ook wat te lang.
Het zijn allemaal aparte apps geworden die je eerst moet openen. Wat is dat voor onzin dan. het duurt tegenwoordig een halve minuut om te checken wie er online zijn! Wat dat betreft doe je van 360 naar One op sommige gebieden gewoon een stap terug.
Misschien moet je voor sommige dingen gewoon smartglass gebruiken , werkt super vooral voor berichten en om te kijken wie er online is.
ik vind dat dit soort vrij normale zaken snel en goed behoren te werken op de console. Daar hebben we immers zo'n ding voor.
Op je pc gebruik je toch ook 2 schermen (ik iig wel). Je moet het zien als een uitbreiding, ik vind het zwaar irritant om uit een game te gaan voor een friend list of voor berichten, je kan het ook snap-en geloof ik.
Nou ik denk dat de meesten maar 1 scherm gebruiken op de PC hoor. En ik ben het met Stingray eens. Het moet gewoon snel kunnen en je zou er geen randapparatuur voor nodig hebben. Het is leuk dat het er is, maar het zou via de console net zo snel moeten werken.
Xbox Go To Friends -> Person 1 tot x -> send -> party invite -> Xbox Go To *game naam* -> Xbox Unsnap Zo doe ik het Gewoon omdat het kan.
Zal het niet weten. Gebruik het nooit. ----- Niet echt fan van die echte namen. Maar ja is een keuze gelukkig. Dat laatste is ook super. Eindelijk. Instant sign in.