Ben wel benieuwd waar MS mee gaat komen dan. Kan me zo snel niets bedenken namelijk, iig niet iets dat echt groots of uniek is.
Enneuh....komt nog dit jaar? Suuuuure..... Hitman 2014 tipped for reveal in May, demo at E3 http://www.slashgear.com/hitman-2014-tipped-for-reveal-in-may-demo-at-e3-19329618/
Wie weet, tegenwoordig worden games niet meer zo snel aangekondigd als in, vaak verschijnt een game binnen 1 jaar na de release.
Fine with me hoor, een echte Hitman game gemaakt voor de nieuwe consoles en PC. Als de game dan ook weer meer de kant van Blood Money op gaat en niet Absolution....hoppa!
Ik krijg de indruk dat veel bedrijven hun games gewoon net voor de E3 aangekondigd hebben zodat we demo's kunnen verwachten met de E3. Al kan ik me dit voorstellen met Far Cry 4 aangezien the division toen ook snel uitgesteld is, maar ik wil ook wel wat nieuws met de E3 en niet alles nu al.
Ja inderdaad. Maar de games worden elke keer weer uitgesteld. Zou me verbazen als FC4 echt in dezelfde maand als AC komt. Zes nieuwe titels. Nou uiteraard Fifa 15......
- Fifa - Madden - NHL - Battlefield - Need for Speed Zoiets, stond op Neogaf (was een troll comment, maar waarschijnlijk wel waar) Maar we krijgen hopelijk beelden van: - Star Wars Battlefront 3 - Mirror's Edge 2
Ik hoop dat Square Enix nog het een en ander doet qua fantasy games, Final Fantasy XV en Kingdom Hearts 3 niet meetellend. Ik vond Star Ocean: The Last Hope heel goed en ik hoorde dat ze wel van plan waren om een 5de te maken op de next-gen consoles. Mag ook wel weer een nieuwe Dissidia van mij komen :3 (Final Fantasy vechtspel)
Het is mogelijk dat ze de game aankondigen met een releasedatum voor volgend jaar, maar hopelijk niet. Misschien een nieuwe Dead Space? Maar waren er geen verhalen over een BF spin-off door Visceral? Ik wacht nog altijd op de shooter die dit jaar de strijd aan zal gaan met CoD. Tot nu toe had EA altijd een shooter paraat om tegen CoD te gaan toch?
Nah we gaan niks horen over een NFS game. Die BF spinoff game is bijna wel zeker. EA wil al een tijdje een jaarlijkse BF game. Het is zonde. Maar enige positieve is denk ik dat het wel echt een spinoff gaat worden en niet een echte grote BF game. En dus BF4 vervangt. Zoals je ziet met COD wat ieder jaar toch dezelfde gameplay is en iedereen dan overstapt. BF4 en een spinoff kunnen wel goed naast elkaar bestaan als ze wat verschillen van elkaar. Althans dat is mijn hoop. Zie btw liever helemaal geen BF game dit jaar. Lekker standaard BF houden en dan om de twee jaar zoals altijd.