Hoe dan ook haalt het spelers uit dezelfde groep potentiele klanten
spinoff of niet
Zelfs Medal of Honor deed dat een klein beetje en dat was me toch een kutgame
en zelfs toen zag je mensen even een paar weken over stappen
ik hoop dat de spinoff echt totaal , maar dan ook totaal anders word
ik hoop op een Rainbow Six achtige , kleinere , intiemere battlefield. Iets wat echt een andere ervaring is
en niet zoals de MoH Mp gewoon CoD in een BF jasje
Het enige , maar dan ook echt het enige verschil tussen BC en de andere BF games is een beetje humor in de SP
that's it
voor de rest was het gewoon een mix tussen BF3 en Modern Combat als je naar de MP kijkt.
En als er nu een BC3 komt word de MP dus gewoon a la 3 en 4. Met een iets grappiger SP
edit://
wat van mij ook wel mag is het ene jaar een BF die alleen maar SP en Co-op doet en dan echt goed. Met co-op modes die echt leuk zijn om meerdere keren te spelen met vrienden (zoals bijv CoD zombie mode dat was waar dan qua thema totaal anders natuurlijk)
en dan het andere jaar de MP game
om en om met SP/CO-Op en MP
want die campaigns van 3 en 4 loopt niemand warm voor maar als alle aandacht er aan besteed word kun je natuurlijk met die engine wel een geweldige open SP ervaring maken.
Denk campaign van BC1 en BC2 maar dan veel groter opgezet en gemaakt voor 2 a 4 spelers tegelijk, met alle voertuigen en destruction en alles op en eraan. ipv die lineaire scripted nonsense die nu doorgaat voor een SP
Laatst bewerkt: 20 mei 2014