Battlefield 4

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 30 jan 2013.

?

Wat is jouw favoriete klasse in Battlefield 4?

1. Assault

43,6%
  2. Engineer

30,8%
  3. Support

12,8%
  4. Recon

12,8%
  1. Alexknl

Alexknl Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.605
    Hij zal misschien wat minder zijn dan andere wapens, mid range vind ik hem best goed iig.
    Maar hij ziet er dan ook uit als een baas met een classic desert camo erop.
    Laat me denken aan de goede tijden van BFBC2. :)

Heb zelf eigenlijk geen favoriet wapen, ik wissel heel veel af.

2. Lijpe Mocro

Lijpe Mocro Active Member

Leuk Bevonden:
    839
    Dit zijn mijn top 5 wapens. Best wel all-round vind ik :9

3. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Tuurlijk zijn er wel 1hk's. Hoe kom je erbij dat die er niet zijn? Met bijna alle snipers is een headshot een 1hk!

Midrange komt hij ook het beste tot zijn voor de meeste spelers. Op online toernooien is hij gebanned dacht ik. Denk ook dat het wapens slechter gaat worden als de tickrate naar 30 gaat. Nu vooral veel kills omdat de slechte netcode dubbele headshots doorgeeft.

De wapens zijn zijn verre weg van allround, maar de types idd.

Speel zelf met iedere wapen totdat ik alle attachements heb. Zo krijg ik ook een goed oordeel over ieder wapen en weet ik wat de beste keuze is per map en situatie.

4. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Klopt, en ik heb het idee dat de hitbox groter is dan het hoofd dat je daadwerkelijk ziet :9

Ik snipe best vaak gewoon omdat ik het leuk vind. Na een poosje ga je vanzelf wennen aan de zeroing distance en bullet drop :)

5. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Lijkt ook dat hoe verder de afstand is hoe groter te hitbox is geworden. Niet voor niks dat je vaak op grote afstand alleen maar headshots maakt.

6. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik blijf altijd ver weg van sniper rifles. Probeerde het soms in BF3. Het is tof al je zo headshot maakt maar merkte dat ik nooit echt het team hielp. Met name omdat ik ook niet super was met een sniper rifle. Dus in BF4 speel ik het nooit echt. Volgens mij heb ik 6 kills met die eerste sniper rifle en thats it haha.

7. assaultpr0

assaultpr0 Active Member

Leuk Bevonden:
    90
    Ik was redelijk goed met de snipers in BF3 (zeker als agressieve recon) maar in BF4 bak ik er weinig meer van.

8. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Ik snap dat headshots 1 shot kill is. Maar niet op het lichaam zelf. Althans niet de eerste sniper. En een headshot geven aan een moving target op 400+ meter is nou niet echt makkelijk haha. Maar wellicht gewoon wat meer mee spelen, gebruik het eigenlijk erg weinig.

9. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik gebruik alleen Recon als Spec op class. Carbine met supressor en Motion balls.
    Ideale vlag opruimer. :+

10. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Of met doa-12, spawn point en T-UGS in Locker, gewoon omdat het grappig is :+

11. mauser8x57

mauser8x57 gt: ENFIELD22

Leuk Bevonden:
    7
    idd ja . zie de filmpjes van thegayklingon op yt
    een schot van meer dan 1000mtr. is altijd een headshot . en als je die quickscopers ziet dan zie je soms dat het nooit raak kan zijn maar tis wel zo helaas .

Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk

12. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Een stream waar ze slechte spelers spectaten. Nu snap ik waarom ik soms in teams zit en denk. Wat is het rest van het team aan het doen? Sommige "spelers" :lol:
    Ze lopen gewoon rond en doen het hele potje niks..

http://www.twitch.tv/bnstig

13. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Heb in het begin veel recon gespeeld. Merkte dan wel dat je alleen kunt defenden. Attacken met sniper is niet te doen. Je moet op een bepaalde afstand blijven.

Pick-up sniper is 1hk waar je hem ook raakt.

14. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Heb nog geen pick up sniper vast gehad. Alleen de sniper die je als eerste krijgt speel ik nog mee.

15. 360degrees

360degrees Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Snipen zal nooit mijn vak worden, ik kan ook helemaal niet mikken, al helemaal niet met een sniper...ik ben meer van het tactische spelen, flanken en gasten in de rug aanvallen...

16. Guilty 343

Guilty 343 Active Member

Leuk Bevonden:
    91
    zo kan je ook veel kills pakken, vooral in combinatie met die AWS, allemaal neermaaien die gasten :D JAWOHHL

17. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Van het CTE forum. Overall wel goed verhalen over CTE. Tickrate omhoog, minder screenshake en nog wat andere dingen. Maar die eerste twee zijn het belangrijkste. We zullen zien.

18. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Goed nieuws. Had vandaag pas de eerste keer dat ik een kill maakte waarvan ik dacht dat ik dood had moeten zijn en hij niet.

Merk ook dat als ik tegen spelers uit Nederland, Belgiƫ, Duitsland, Engeland of Scandinaviƫ speel alles velen malen beter loopt. Zodra de 3e wereldland verbindingen erbij komen krijg ik weer hitmarkers zonder hits of assist terwijl ik alleen een suppresion bonus krijg.

Heb ook het idee dat als mensen quick match kiezen ze zo maar in iedere regio gedumpt worden. Het lijkt mij sterk dat als ik een EU only server join, die dat in de beschrijving heeft en ik daar op zoek ik mensen uit Australiƫ, de VS, Japan en zelf Afrika tegen kom. Vandaag zat daar een hele server vol mee. En dan merkt je dat meteen aan het spelen.

Hierdoor ben ik ook voorstander van een optie voor max ping of een optie om bepaalde regio's of landen te blokkeren zodra je een server huurt. Je betaald er tenslotte voor toch?

19. assaultpr0

assaultpr0 Active Member

Leuk Bevonden:
    90
    lol, die stream is episch!

Vandaag trouwens Bad Company 2 op de 360 weer eens opgestart. helaas speelt niemand die game meer, maar ik durf te wedden dat die game er beter uitzag dan bf4 op de 360.

20. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Was gisteren nog mooier. Was zo gast op Lagging Dam. En die spawnde steeds op de basis en dan ging die maar lopen naar E. Hij wist niet dat die kon sprinten btw. Ondertussen constant stoppen en rondkijken. Was die eindelijk bij E werd die neergeschoten en toen begon het weer overnieuw. Uiteindelijk stond die 0-20. :lol:
    Nu snap ik waarom je soms denkt van wat is mijn team aan het doen haha.

Deel Deze Pagina