En hij is een van de rijkste mannen van het rijk. Daarnaast werkt hij samen met de Tyrrels.. not bad. Sent from my Willem9000
Spoilers? Anyway: Spoiler Vraag me af of hij zomaar Lord of the Vale kan zijn/blijven... hij zal voor de inwoners en ridders toch een indringer zijn en als dan plots de Lady door de maandeur "valt". Right...
Ik vind dat inderdaad niet zo erg, maar een onoplettende mede XBWer waarschuwen kan natuurlijk geen kwaad.
Nee op de site. Zag ook even iets voorbij komen. Gaat over dat de actrice die Cersei speelt iets getweet had over de show ofzo en daar was een artikel over. Ik heb snel door gescrolled.
Met deze show wordt er echt veel gespoilerd (of er is in ieder geval best veel risico) juist omdat het gebaseerd is op boeken. Ik vind het wel apart dan een actrice er iets over gaat tweeten..
Is hij Lord of the Vale dan? Dat is toch dat mongool kind (robin ofzo?) Want Petyr was nog niet officieel getrouwd met Lysa toch?
Na één van de beste stukken dit seizoen gun ik het hem wel. Kijken wat die ermee doet, vooral het woord doet. Spoiler Your sister was al grandioos. Nu zou Sansa het moeten afmaken imo.
Als je de boeken niet gelezen hebt, dan zal je er niets in herkennen. Als nog niet zo handig om te doen natuurlijk. Had het over haar tweet dan, in dat artikel gaan ze er een stuk verder op in meteen.
Neem aan dat dat kind toch belangrijker is op dit moment. In elk geval zal hij nu wel regent zijn oid. Toffe episode, maar vond eigenlijk dat de cliffhanger andersom had gemoeten, Littlefingers acties als eerste, en als laatst Tyrion. Vond dat hele verhaal met Tyrion stuk interresanter en impact hebben dan de finale van Littlefinger.
Als dat kind officieel de baas is, lijkt me dat dat ventje toch gewoon Sansa en Petyr de moon door uitflikkert?
Spoiler Idd. Littlefinger moet het wel slim spelen. Want dat gastje is zo onvoorspelbaar. Of er is niks aan de hand nog omdat die nog minderjarig is en niks kan beslissen?
Spoiler Dat is natuurlijk nog beter maar het gaat al moeilijk worden om te vertellen wat er met Lyse is gebeurd. Laat staan twee. Ja ze zijn beide gestruikeld.