Dit doe ik dus echt al heel lang. Ga niet de volle mep betalen voor een paar uur gamen. Ik koop bijna alleen MP games en SP of 2de hands of downloaden en op de PC spelen. Tegenwoordig op wat games na zijn SP games ook max 10/15 uur.
Ik vraag me af hoe dat gaat gaan wanneer de HDD's vol lopen van de X1 en de PS4 aangezien de next gen games behoorlijk wat geheugen in beslag nemen.
Tsja. Ze mikken met name op de One Guide en de overlay van de Xbox One over je TV beeld. Dus daarvoor moet de Xbox One aanstaan. Hoop overigens wel dat ze nog een keer activeren dat de Xbox One niet aan hoeft te staan. Dat je gewoon kunt kiezen.
Vind het wel grappig dat iedereen MS loopt te bashen om het gefaalde Kinect nu de One zonder Kinect te verkrijgen zal zijn, terwijl iedereen vergeet dat Sony tevens een dergelijke accessoire heeft. Daar hoor je niemand over.
Ja maar die werkt gewoon niet goed En inmiddels is het toch wel bekend dat MS bashen wel mag en Sony niet. (aangezien Sony voor de players is)
Tuurlijk hoor je daar niemand over. Sony heeft het niet gebundeld met het systeem om dit later toch weer ongedaan te maken. Die hebben er nooit zo'n focus op gelegd als MS.
Sony heeft niets verplicht bij de aankoop van de console, als Sony een camera er verplicht bij hadden gegeven (waar je waarschijnlijk dan extra voor betaald) dan had Sony het ook over zich heen gehad.
Ik heb zo m'n twijfels daarover, vaak worden over slechte dingen over Sony maar wat lacherig over gedaan. Alles wat MS doet, goed of slecht, ze krijgen weer zeeën van kritiek over zich heen.
Dat is ook wel zo, maar toch. Kinect is een fail en die Movehandel camera toedtand van Sony ook. Want daar horen we helemaal niks meer over. En wat Nightbringer zegt speelt ook mee idd. Kan MS uberhaubt nog wel iets goeds doen lijkt wel.
Niemand verplichtte je die rommel te kopen. Dat is het verschil. Sony zei niet "de move/eye zit erbij en is deel van ons systeem nu dus suck it. "