Xbox One vs. PS4

Discussie in 'Algemeen' gestart door Dusky Demon NL, 26 mei 2013.

1. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.955
    Al een jaar geleden Hybrid? Bizar, en hij is nog geeneens uit in Nederland 8)

2. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Dit dus...

3. Reckuuza

Leuk Bevonden:
    17.955
    Ja, spuit 11.

4. Leis

Leis Arkham Knight / 2015

Leuk Bevonden:
    7
    Uhm, Sony wilde dit precies het zelfde doen als Microsoft in een bundel en verkopen. Microsoft begon hier het eerste mee en kwam nogal veek kritiek over. Toen dacht Sony laten dat move ding ermaar uithalen en we verkopen de PS4 zonder camera. Uiteindelijk goeie zet van Sony.

5. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    To be fair hebben ze dat zelf gecreëerd. Daarnaast deed de PS4 het vanaf het begin goed naar de hardcore gamers. Dus dat wordt niet snel vergeten. MS doet het sinds de release wel goed btw. Maar vanaf de reveal naar de release is er veel shit gebeurd wat niet zo snel wordt vergeten. En duurt dat denk ik nog wel even voor dat helemaal is weggepoetst.

Laatst bewerkt: 21 mei 2014
  6. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Dat was dus niet de release....

Meneer die post om te posten...

7. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Ja maar iedereen zegt dus hetzelfde. Maw had je zelf ook kunnen bedenken he

8. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Denk niet dat hij dat kan. Hij houdt namelijk overal rare theorieën op na.

9. Reckuuza

Leuk Bevonden:
    17.955
    Wat lul je nou allemaal slap Gforce. :emo: Je begint echt een irritant ventje te worden.
    Het is toch bizar als je nagaat dat de One al een jaar geleden is aangekondigd, en hier nog moet uitkomen? Verschil tussen aankondiging en release hier gewoon pak 'm beet een jr en 4maanden. Bizar. Bijna een jaar verschil ook tussen release in usa.

@upinsmoke, dat wist ik al (duh). Gaat me meer om het feit met de nieuwsgevingen etc. of kinect nu dood is enzo. Terwijl over Sony nooit wordt gesproken met hun movetoestanden. Wordt daar uberhaubt nog wel voor ontwikkelt?

10. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Je weet de redenen toch? Ik vind het niet bizar. Het is wel een slechte keuze, maar goed wij wonen in Nederland dus objectief zijn we ook niet. Daarnaast spreken we over een incident niet iets wat bij iedere release gebeurt.

11. Reckuuza

Leuk Bevonden:
    17.955
    En waarom vind jij het niet bizar dan? Voor zover heeft MS nog nooit een goede reden gegeven om dat ding een jaar uit te stellen qua release hier.

12. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Productie aantal, markt in China, taal en zo zijn er nog wel meer (kleine) redenen. Tier 2 landen zijn ook geen hele grote afzetmarkt. Sowieso als je kijkt dat in die landen de PS3 velen malen baker verkocht was dan de X360 dan snap ik wel dat ze voor een andere strategie gekozen hebben.

13. Reckuuza

Leuk Bevonden:
    17.955
    Vind het niet echt sterke redenen, helemaal niet wat betreft het productieaantal. Dat ding ligt volgens mij in overvloed in Duitse en Amerikaanse winkelketens. Maargoed, de tijd gaat snel, jaar geleden alweer aangekondigd. Damn :p

14. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Console moet ook altijd op voorraad zijn. Niet zoals de PS4 hier dat zodra je ze in de winkel legt ze verkocht zijn.

15. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Yep zo denk ik er ook over. Er waren toch zelfs foto's van de bundel die ze hadden willen uitbrengen? PS4 met camera en Knack voor 499 ofzo? We kunnen het nooit bewijzen maar ik weet het vrijwel zeker dat Sony precies zoals MS wilde doen, totdat ze die reacties zagen. :)

16. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Wat maakt het eigenlijk uit dat de XBOX one nog niet beschikbaar is in Nederland? Als je dat ding wilt kun je hem makkelijk in Duitsland halen.

Je ziet dat er nog altijd geen (goede) games zijn, problemen/bugs werden er uit gehaald, goedkopere versie zonder kinect die er aan komt. Des te beter toch?

17. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Naar mijn weten wilde Sony altijd een kale PS4 uitbrengen dat van Knack was gewoon een bundle waar je voor kunt kiezen.
    Het is puur speculeren dit dus.

18. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Sony was mega laat voor hun persconferentie. Last minute changes. Zo denk ik erover. Uiteraard kan ik dit nooit zeker weten. :)

19. Conscience

Conscience Mr. Fahrenheit

Leuk Bevonden:
    54
    What a year it's been.

Hebben ze zelf voor gezorgd, DRM, 24-uur checkin, regiogebonden, Kinect verplicht etc. Veel beslissingen zijn teruggedraaid/draaien ze terug, maar de goodwill van veel gamers zullen ze weer terug moeten verdienen. Sony kreeg toch ook bakken met kritiek over zich heen met de PS3? Die zijn ook hersteld, maar heeft wel een aantal jaar geduurd.

20. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Sjezus, wat een zooitje dat MS ook... wat een lijst! 8)

Deel Deze Pagina