Tot nu toe waren eigenlijk alleen de Pokémon op de handhelds de moeite waard. Ben benieuwd wat ze hiermee gaan doen. Die battles games hebben we wel gezien...
Had ik idd ook al gepost, maar het is niet zo'n geweldige deal imo. Zombi U is trouwens een tientje bij bol.com. Dat is misschien wel leuk om op te pikken.
Dat is niet een al te slechte deal, maar ik kan hem nog steeds goedkoper krijgen :3 Ben eigenlijk helemaal niet zo'n fan van digitaal games hebben op de Wii U aangezien de opslagcapaciteit niet heel erg groot is :3
Lol,... http://smg.photobucket.com/user/Animeguy79/media/IMG_20140520_133819_862_zps659f3d75.jpg.html
Is hier toevallig iemand die ook binnenkort een nieuwe Wii U gaat kopen? Ik wil de zelda editie kopen maar heb liever een normale game controller. Wil iemand die de normale versie gaat kopen ruilen? Hoe zit het met die 8 meter bereik? Ik zou graag op de eerste etage verder willen spelen terwijl de wiiU in de huiskamer staat. In principe is dit minder dan 8 meter. Maar ja er zit wel een betonnen plafond tussen.
Waarom koop je dan niet binnekort de Mario Kart bundel? Dan kun je een gratis game kiezen waaronder Zelda.
Ik kan 1 etage hoger wel spelen aan de andere kant van het huis. Gok dat het ca. 6 meter is met betonnen plafond er tussen.
Je kunt trouwens de WiiU overal gebruiken waar je stroom hebt. TV heb je helemaal niet nodig. Gewoon WiiU in het stopcontact en gaan. Japanners nemen hem gewoon mee in de trein!