Zien jullie verschillen? Want euh.....ik niet. Hooguit PS4 iets donkerder en X1 een tikkeltje lichter als je naar zijn gezicht kijkt....maar verder... [yt]IL5dfOaIcMY[/yt]
Ja als je kijkt naar de linkerachterhoek van zijn oog zie je dat het bij de Xbox One net iets witter is als bij de PS4.
Niet heel veel verschil, misschien iets meer detail. Maar niet zoals die vorige game vergelijking (weet de titel even niet meer).
Het verschil word nu al kleiner tussen de consoles. Goed om te zien. Game ga ik niet halen geen MP ook, ik ben voorlopig met titanfall in de weer
En ik denk dat je bij een game als dit niet kan spreken dat 'het verschil' kleiner wordt PC staat er ook naast en daar is ook niet zoveel anders aan. Wolfenstein is gewoon geen paradepaardje. Grafisch is het op elk platform nagenoeg hetzelfde en zegt dus niks over een respectievelijk platform.
Als de single player tegenvalt is het gelijk matig, dan zou een leuke mp en game langer houdbaar maken.. Zo zie jij dat graag maddmonkey. Watch dogs is ook maar 100p verschil geworden. Het valt uiteindelijk allemaal wel mee
hoezo 'zo zie ik dat graag'? Ik zou graag willen zien dat het meer naar elkaar toe trekt. Bij multiplats zal er altijd rekening worden gehouden met wat er op alle consoles mogelijk is. Wolfenstein is alleen geen game om mee te gaan vergelijken, omdat het nagenoeg hetzelfde is op alle platformen