Sticky [Film] Algemeen [Deel 30]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Fiasco, 9 nov 2013.

1. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Nee, ipv iron man, captain america, hulk, iron man 2 avengers doen ze superman (nieuwe!) batman + superman + wonderwoman en de flash maar in een tv serie en snel snel snel

Leuke aan die marvel cycli is juist dat ze de tijd nemen voor alle personages maar ze wel losjes aan elkaar verbinden en dan 1 keer per cyclus samen brengen

Dit voelt zo gerushed.. Geef superman gewoon een sequel, flash en wonderwoman een film, batman z'n eigen reboot en kom dan met je justice league

Ik bedoel als ze zelfs van Thor aardige films kunnen maken dan kan dat van de flash toch ook?

Ik heb t idee dat er helemaal geen lange termijn planning qua verhaallijnen al op papier staat en ze gewoon van film tot film kijken wat ze doen

2. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Ja natuurlijk is het gerusht. Maar ze lopen dan 5-6jr achter he. Ze hadden gewoon moeten starten met de Nolan Batman films.

3. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ja ze lopen achter, maar Marvel rusht toch ook niet naar de 2e avengers toe? Die komen zelfs nog met extraatjes als Guardians. Rushen voor de snelle cash grab gaat op lange termijn minder geld opleveren en voor ons minder en minder leuke films

Ik weet niet of je Flash en Superman in de 'nolanverse' kwijt kan maar qua timing hadden ze idd gewoon rond the Dark Knight al met de rest moeten komen

Laatst bewerkt: 21 mei 2014
  4. Nukem 007

Nukem 007 Tots units fem força

Leuk Bevonden:
    453
    Vóór het succes van The Avengers was er toch nog niet eens een plan voor een Justice League film? Marvel doet het op dit punt echt zo veel beter, als dan Guardians of the Galaxy ook maar enigszins succesvol is heeft WB echt een probleem. :p

5. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    WB keek alleen naar Batman, dat is de grootste moneymaker bij DC

Maar Marvel liet zien dat als je het 1 universym maakt ook je 'mindere' personages kijkers gaan trekken

Ipv nu die mindere personages de ruimte te geven is t weer vooral focus op batman en superman

6. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Ja omdat marvel het slimmer heeft aangepakt. Maar als ze iedereen een film gaan geven zijn we 5jr verder en zit marvel in phase 3.

Nolan zn Batman, Green Lantern (hoe gaar ook) hadden gewoon al deel moeten zijn van hun Universe. Ze moeten inhalen en dit is hun strategie. Natuurlijk ben ik het met je eens dat het gerusht is maar ik snap het verder wel

7. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467

Dat die Green lantern film zooo slecht was hielp ook niet idd, anders had je al een aardige basis

8. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    The Lego Movie
    Geniaal. _O_

9. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.777
    Godzilla gezien. Vol met clichés, nogal vreemd op momenten, maar wat een CGI beelden zeg. _O_
    Vreemd moment was nog wel dat een onderzoekster in eens Watanabe weghaalt bij een belangrijk gesprek met de Admiraal.

Mega Spoiler over Cranston, a.k.a. Walter White uit Breaking Bad:
    Na 20 minuten ofzo al dood. :emo:

Over Godzilla:
    Jammer is dat je Godzilla pas heel laat in de film te zien krijgt, dus daar hoef je het niet voor te doen als je een die hard fan bent. Godzilla vond ik wel erg bruut, heeft veel van de klassieker weg. Monster relatie waar Godzilla tegen vecht was gewoon tenenkrommend slecht helaas.

Geef het een 5/10, omdat er een paar fikse tegenvallers inzitten.

10. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Oei. 5/10 is wel erg laag. Ieder zn ding maar die actionscenes waren toch wel tof

11. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    Zeker, dat vond ik ook het beste. De visuele kant van de film, maar als de hoofdattractie pas na de pauze zijn kop laat zien, dan sla je wel veel mis. Film had imo ook langer moeten zijn. Verhaal zelf zit vol met zaken die we al zo vaak hebben gezien, zelfs een cliché wat we al een beetje kennen van Pacific Rim. En het cliché waar ik het over heb, komt ook bij beide films pas aan het eind. Ik heb ook een beetje een anti climax gevoel bij de film, maar dat kan wat misplaatst zijn.

Laatst bewerkt: 22 mei 2014
  12. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Haha pauze...

13. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    Zo, Lego Movie ook gezien. Geniaal! Niet alle grappen zijn even goed, sommige zijn herkenbaar, maar film is er goed opgezet. Alleen al dat einde! :lol: Zeker wel een 7/10 waard.

14. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    [yt]StTqXEQ2l-Y[/yt]

:cool:

15. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
  16. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Wat een achterlijke film was dat, leek wel alsof er een halfuur dat hard nodig was miste (eerst kan hij niks, dan komt de grootste schurk ever aan die het halfe corps killed waarna Hal Jordan de baas is die zo'n superschurk even op de domste en meest obvious manier doodt).

Zelden zo'n slecht verhaal gezien 8)

17. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Ik denk dat we allemaal erover eens zijn dat die film echt crap van hoogste niveau was

18. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Mwa, niet alles was kut.

De Green Lanterns zelf waren erg cool, Hal Jordan was tof, Sinestro was een baas... en er was een hele coole after-credits scene naar het vervolg dat er nooit komt. :+

19. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Green Lantern is wel een van de mooiste bluray films.

20. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Straks naar X-Men: Days of future pasta

Ben benieuwd.

Sent from my Willem9000

Deel Deze Pagina