Klopt man. Er waren ook zeker wel chille mensen tussen. Ik ga dit even uitproberen man. Was me niet opgevallen. EDIT Yep. Net even met Franklin een wagen de tering in gereden. Switch naar Mike, terug naar Franklin en idd. Auto is heel, ramen mog steeds stuk. Hehe [yt]Zwsz_3CZIBg[/yt]
Ben nu ook weer bezig. Zou mooi zijn bij de volgende GTA dat je tablet (eigen echte) als navigatie kan gebruiken. En ook je (gta)telefoon bedienen. Heb gister ook nog even rdr gedaan. Hoop toch zo dat ze ook weer zoiets gaan maken. Verstuurd vanaf mijn HUAWEI G700-U10 met Tapatalk
Wat is het nut eigenlijk van de ambulances? Ze reviven niemand, dus... Ik heb ze al enkele keren gebeld wanneer er iets ging gebeuren/gebeurde en het enige wat ze doen is even stoppen en terug door rijden. Geldt ook voor de politie wanneer iemand aan het vechten is, ze doen niets. Toen ik vorige week nog speelde wou ik trouwens de politie helpen tijdens een shoot out door iemand aan te rijden kreeg ik onmiddellijk 1 ster en begonnen ze op mij te schieten.
Ja de A.I. van politie is helaas omlaag gegaan, maar ook weer niet. Het feit dat je je echt kunt verstoppen en dat ze je niet gelijk vinden is tof. Wat dom is, is dat ze niemand meer arresteren. In IV had je soms van die gevechten tussen burgers en de cops kwamen dan om ze te arresteren en in de auto mee te nemen. Niets van dit alles in V. Ze schieten gewoon de burgers gelijk dood.
Tja, zo zijn er genoeg onrealistische dingen in dit spel die wel mogen/kunnen. Had het wel leuk gevonden als je ze kon helpen zoals in Vice City. Het verstoppen vind ik soms wat sketchy. Soms vinden ze je ondanks dat je echt ver van de straat zit, achter een container. Andere keren zijn ze dan weer gigantisch dom.
Vraagje, misschien is het al gesteld maar goed, soms ga ik mijn eigen huis binnen en dan zit er gewoon iemand in mijn huis achter de computer of op de bank. Hebben meer mensen dat wel eens gehad??? Ik wil ze dan neerschieten maar dat gaat niet haha. Wie zijn dat dan???
Kraakpand?? haha het is een heel groot en net appartement En het is er telkens maar 1, dan zit ze te computeren of tv te kijken haha echt maf. nee