Battlefield 4

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 30 jan 2013.

?

Wat is jouw favoriete klasse in Battlefield 4?

1. Assault

43,6%
  2. Engineer

30,8%
  3. Support

12,8%
  4. Recon

12,8%
  1. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Tsja is moeilijk te zeggen. MOH was wel iets sneller en de movement was wel oke. Alleen was de game crap. Weet niet hoe Army of Two aanvoelde?

Btw double xp dit weekend voor Premium. Helaas alleen tijd zondag..

2. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ao2 voelde een beetje aan als Gears of War als je naar besturing kijkt. 3rd person voelt sowieso altijd was log aan. Lijkt alsof je grote draaicirkels hebt.

Double XP kan ik wel gebruiken \o/

3. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ben ook geen fan van third person tenzij het in cover is zoals Rainbow Six.
    Daarom ook nooit GOW fijn gevonden voor MP. Vond het niet lekker spelen constant in third person.

4. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    DUs geen double XP voor gewonen spelers? Alleen premium? Da's gewoon lame. Ik heb de game toch net zo goed gekocht....

Maar goed, morgen avond lan party bij een maat van mij, hele avond BF4 doen!

5. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Gewone spelers hebben soms ook wel double XP. Alleen Premium iedere maand. Is gewoon onderdeel van de Premium kalender.

6. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Van double xp wordt je toch geen betere speler, dus het boeit mij niet zoveel. Tot op heden heb ik het de €50,- voor premium nog niet waard gevonden. Je kan pas sinds een paar weken de vanilla maps goed spelen en daar heb je gelukkig helemaal geen premium voor nodig. Andere maps en game modes zijn leuk, maar je speelt toch vaak gewoon conquest op de vanilla maps. Het zou me pas leuk lijken wanneer de premium maps in de normale rotatie komen, zodat je niet een aparte DLC moet 'kiezen' om te gaan spelen. Ik denk alleen dat ze het bewust op deze manier hebben opgezet voor de mensen die 1 uitbreiding kopen.

7. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.131
    Premium had ik voor 22 euro (PC), koopje! Inclusief BF4 was ik 50 euro voor alles kwijt :lol:

Maar logisch dat Premium deze extraatjes krijgen, anders stelt Premium al helemaal niks voor ;)

8. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Dit wist ik dus niet :+ Maar ik heb Premium niet, vond het het niet waart tot nu toe.

9. 360degrees

360degrees Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Dubbel XP? Dan ga ik lvl120 worden dit weekend. Daarna wil ik zoveel mogelijk unlocken. Wordt dus een frustrerende periode met mijn sniper, shotgun of dmr rondrennen en om de haverklap afgeknald worden, lol!

Voor sommige assignments moet je 20 kills in een vliegtuig doen, ik kan nog niet eens opstijgen. In BF3 was ik best aardig met de chopper, maar in BF4 bak ik er niet van!

10. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Kijk nu komt de aap uit de mouw :+ je vindt gewoon 3rd person niks.

Ik vind het wel wat hebben :) Je speelt op een hele andere manier een game namelijk en mij ligt dat dus wel beter dan 1st person view.

11. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Hoe bedoel je "aap uit de mouw"?

12. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Je krijgt nieuwe maps, items, wapens, camo, vaak dubbel xp etc.

Van alle premiums van alle games vind ik deze nog het beste. Gratis maps alla Halo 2 gaat echt niet meer gebeuren.

Ik ben pas rond de 80 op de PS4. Heb wel eerst alles unlocked. Die rank boeit me geen ene zak.

13. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Een tijd terug gaf jij ergens aan dat je GoW niet zoveel aan vond, maar nu ik lees dat je 3rd person niet zo vind dan is die uitspraak gelijk te begrijpen.

14. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ah deze. Vind het gewoon niet fijn spelen helaas.
    Vooral in MP shooters.

15. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    oh stond dat ook al in datzelfde bericht 8)? niet gelezen of bijgebleven dan

16. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Dat kan dus precies met Rented Servers. Zijn genoeg servers te vinden die Vanilla en DLC maps door elkaar in de roulatie hebben zitten. :)

17. Jasonboersma

Jasonboersma IDon'tKnow

Leuk Bevonden:
    2
    Tot wanneer is Rent a Server nog geldig? JJNL77 zegt dat het geldig is tot Zomer vakantie. Wil graag weekje huren :)

Verstuurd vanaf mijn GT-S6310N met Tapatalk

18. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Kunt zelf kiezen hoelang ze bestaan. Volgens mij heb je de keuze uit 1 dag, 1 week, 1 maand of 3 maanden.

19. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.947
    Probleem is dan altijd dat de helft van de server gekicked wordt omdat ze geen DLC maps hebben. Zou eigenlijk voor dat je een server met vanilla+DLC in gaat een controle moeten zijn of mensen ook wel de maps hebben

20. 360degrees

360degrees Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Zonet lvl 120 gehaald, sneller dus dan ik dacht...komt lekker handig uit, morgen dubbel xp weekend...

Trouwens, laatste tijd gebeurd het af en toe dat de punten voor een ronde automatisch doorgaan naar de volgende ronde...dus dat je het potje begint met de score en k/d waarmee je de laatste bent geëindigd, meer mensen daar last van? (360)

Laatst bewerkt: 23 mei 2014

Deel Deze Pagina