Iets verbetert... tot de enalaatste bocht Flavour kunnen bijblijven.... sommige bochten kunnen nog sneller... alleen die ene, grrrr Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk
Gelukkig is deze baan niet zo erg als de volle versie van Praag (die met de P1). Het is nog erg lastig om een foutloze ronde te rijden, maar niet onmogelijk
Het is vooral de bocht na de brug die (voor mij) lastig is. Doe je die fout dan is het een kettingreactie heel die chicane door.
Bocht 1 vind ik al lastig... die bocht daarna gaat prima, maar die ena-laatste... als ik terug naar zijn 3 ga ga ik zweven en altijd verkeerd in zijn 4 vaak te hard omdat je hem net niet goed genoeg neemt... weer iets verbetert 2 honderste onder Nova, maar in de 1:05 moet makkelijk lukken, als het een beetje klopt
Ja, het kan niet minimaal 3 tienden harder maar dan moet ik de laatste sector een beetje mazzel hebben
Ik denk dan aan denvan, tender en flavour.... Gaat mij niet lukken Verstuurd vanaf mijn Nexus 7 met Tapatalk
We gaan er eens voor zitten Muziekje erbij en gaan \o/ [yT]PaUI6Tvd1sA[/yT] Kan niet veel verder uit elkaar liggen, maar bij beide ga ik meestal lekker:b: (is ook wel nodig nu, met die tijd van Flavour)
ik vind deze wel lekker Hopelijk morgen of zondag nog even tijd om een poging te wagen. Heb er al ruim 100 rondjes inzitten