Vanmiddag rond een uur of 2 een eigen server aangemaakt voor 7 dagen. Tis fijn dat je alles kan instellen zoals je zelf wil, qua mappen en regels. Verstuurd vanaf mijn GT-S6310N met Tapatalk
dan heb ik 2 next-gen consoles die ik niet veel gebruik later vast nog wel een keer, eerst moeten er meer must-have games uitkomen
Die zijn niet door Nederlanders gehuurd. Wij in Nederland hebben die optie nog niet. Weet niet welke landen allemaal wel en niet de optie hebben.
Badger doet weer eens een 60 uur stream. Die gast spoort niet haha. http://www.twitch.tv/therussianbadger
Oh ja, die bestaat ook nog. Ooit keek ik alles van hem, maar catfish dit clothmonster dat begint op een gegeven moment te vervelen.
Framerate is erg slecht op X1. Regelmatig zo erg dat ik slowdowns krijg. En die zijn niet in combinatie met levelation. Draait echt zo veel soepeler op de PS4. Dat is eigenlijk het grote verschil dat ik meteen merk. In het begin ook wel de resolutie, maar als je eenmaal een paar matches gespeeld hebt zie je dat verschil niet, of laat ik zeggen dan valt het niet meer op.
Misschien ligt het aan jou? Hoor je de Xbone gamers nooit over? Heb je nu wel mede-gamers op die rare gametijden van je?