Ben benieuwd. Vorige beelden vielen wat tegen. Grafisch niet dat was awesome maar de gameplay vond ik persoonlijk er niet echt boeiend uitzien. Hopelijk met de teaser en de E3 binnenkort hebben we meer een beeld van de gameplay.
Dat had ik ook heel erg. Grafisch en qua overgangen geweldig maar QTE's en super lineaire TPS combat zag er ontzettend saai uit Beetje als Ryse in shooter vorm
Tegenwoordig zitten er in elke game QTEs. Heb me er al bij neergelegd. The Order 1886 is een PS exclusive... dus het zal graphics wise top notch zijn Nu maar hopen dat de gameplay ook goed is. Want dat viel wel een beetje tegen bij Killzone, Knack en inFamous.
Heeeeel soms zijn QTE's niet erg, ik vond ze in Tomb Raider bijv niet erg. Maar ik zie ze eigenlijk sowieso niet graag in combat. Los daarvan vond ik het cover/schiet gebeuren er ook erg erg doorsnee uitzien
Je bent zelf gek! Maar ik hoop t ook, misschien is t veel opener en gevarieerder dan ik vrees en hadden ze vorige keer gewoon nog niet meer klaar om te laten zien
De characters zien er mooi uit, maar ben zelf niet weg van de stijl. Het is allemaal zo grauw en kleurloos. Ik begrijp dat dat hun doel ook is...maar mja. Ben benieuwd naar de footage.
Inderdaad wat een lag, maar damn grafisch echt de meest indrukwekkende titel op de next-gen consoles tot nu toe!
Is niet voor niets een sneak peek, 27 mei krijgen we meer . Seamless van cutscene naar gameplay is tof. Vooral combat in deze gameplay, maar we weten ook dat de game grotendeels combat-gericht is.
Tja, veel mensen zullen misschien zeggen... standaard cover-based shooter. Maar wat willen jullie dan ? Graphics wise is het iig de best looking game op een console.