Toch voor de 16 gb versie maar gegaan denk dat ik daarmee wel voldoende erop kan zetten. Zorg ik er ook voor dat ik dingen eerst uitspeel voordat ik aan iets nieuws ga beginnen.
Jaja ik weet het, game zal verschrikkelijk gaar zijn maar ik wil hem toch spelen. Waarschijnlijk zal ik het zelfde zeggen.
Nee, je moet code "allstars" gebruiken. Dan wordt de prijs omgezet naar 10 euro en ik kreeg net bericht dat die al is verzonden.
Meegepakt in de mei-sale voor de Vita. Die eerste (Toy Story 2) voor de nostalgie, de tweede moet ik eerlijk bekennen heb ik nog nooit gespeeld .
COD : Ghosts Van een vriend gehad om samen die co-op te doen en weer's wat anders dan Betafield. (En volgens mij ook stiekem een beetje om mij van Final Fantasy af te krijgen ) Opvallend slechte graphics trouwens, schaamteloos gewoon voor zo een grote titel.
Nieuwe game is nieuwe game toch Ik schaam me er niet voor iig. Infection en die horde mode is heel vermakelijk en kunnen splitscreen, die SP schijnt ook wel leuk te zijn voor een brakke zondag ofzo
Stick, maar ik ga het proberen met de touchpad. Met de stick, heb ik denk ik ''kontrol freeks'' nodig, daar ik de accuracy niet hoog vind. Ik schiet nogal mis.
Op de Vita werkt het iig heerlijk! De touch op de Vita is gewoon de perfecte control methode voor een game als dit. Op de PS4 werkt de touchpad gewoon als een muis, maar ik kan er tot nu toe maar niet aan wennen en switch na een paar ballen steeds terug naar de stick. Is na op de Vita te hebben gespeeld ook een beetje onwennig, maar goed genoeg om plezier te hebben in de game.