Heb echt geen last van framedrops idd. Alleen Hanai levolution soms dan kakt die helemaal in naar 10fps ofzo. Snap niet dat ze dat nog niet gefixed hebben
Hier ook totaal geen last van frame drops. Incidenteel een keer zoals Hybrid beschrijft, maar meer niet.
Framedrops zijn ook vrij "persoonlijk". De een valt het op als het van 60 naar 55 gaat terwijl de ander een drop van 60 naar 30 niet eens in de gaten heeft. Zelfde eigenlijk met resolutie
vraagje, ik heb bf4 premium voor de xbox 360. nou heb ik gelezen dat als je bf4 voor de xbox one of ps4 koopt je je gegevens meeneemt. maar geld dat ook voor Premium? wil toch wel graag een xbox one hebben, maar zou zonde zijn als ik naast het spel ook nog premium er weer bij moet kopen.
Hij hapert best vaak. Heeft niks met mij persoonlijk te maken. Iedere map wel een paar keer. PS4 helemaal nooit op levelution na. PS4 runt hij gewoon smooth.
Loadout blijft hier ook nooit saved Dat zijn natuurlijk de oude cloudsaves die geladen worden. Soms vraagt hij er zelfs om welke ik wil laden.
Ik heb beide consoles , en het klopt wat je zegt . Op de ps4 draait naar mijn weten beter en smoother . Ben een tijdje ps4 loos geweest maar heb hem weer , mensen op ps4 kunnen me toevoegen voor bf4 psn:VegazVato
Ook PSN is nu zoveel beter dan XBL. De lag op XBL is verschrikkelijk. En dan te denken dat er 3x zoveel spelers BF4 spelen dan op de X1. MS verliest echt zwaar op alle fronten. Waar ooit XBL hun paradepaardje was...
Gister gespeeld met een paar mensen in de party. Ik heb helemaal geen lag of wat dan ook. Battlefield 4 liep super soepel. Ik weet dus ook niet waar je dit vandaan haalt, dat Battlefield 4 veel lagd op de X1? Want dit is namelijk helemaal niet het geval.
Ik weet niet welke game jij speelt maar door de CTE van 10Hz lagged het sowieso op de console. Ik zal niet meer op de PS4 zeiken. Daar is het een verademing om te mogen spelen nadat je de X1 versie aangehad hebt. Dat jij genoegen neemt met het feit dat er lag is of het niet eens door hebt zegt niet dat het er niet is. Ik ping gemiddeld tussen de 20-25 ms naar een willekeurige server op de PS4. Op de X1 zit het rond de 150ms. Dat is zeker 6x zoveel...
Dit had ik ook , ik las eerder een tip dat als je je loadout verandert, pas daarna ook iets aan in je controller layout, zet het weer terug op je std layout en als het goed is slaat die dan alles goed op. Volgens mij werkt het maar ik weet het nog niet helemaal zeker.