[PS4] [PS4] The Order 1886

Discussie in 'Games' gestart door NuclearGoat, 11 jun 2013.

1. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    'Was tof geweest'. De game is nog lang niet uit. Je kan nog niet veel concluderen uit het beetje dat getoond is.

2. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Wat een azijnpissers weer zeg.:F:
    3 minuutjes gameplay van een nieuwe IP (!!) en al conclusies trekken.

Zoals wat?
    Wat is er nou werkelijk nieuw geweest in een game in de afgelopen 10 jaar?

Nintendo doet bij elke game zowat hetzelfde maar dan in een ander jasje en het is elke keer geniaal, maar bij andere games telt dat niet, die moeten iets 'nieuws' doen....:confused:

Anyway; gameplay doet me beetje denken aan Mass Effect zo op het eerste gezicht, met de grauwheid van Gears...

3. Conscience

Conscience Mr. Fahrenheit

Leuk Bevonden:
    54
    Precies, en als het goed is uitgewerkt kan dat heel tof zijn.

Er zat toch ook nog een soort speurwerk/detective-element bij de game? Daar hebben we nog niks van gezien. De game is echt niet alleen maar TPS met cutscenes.

4. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Wow, even serieus gasten. Er is online bij elkaar 6 minuten footage te vinden. En jullie zijn nu al bang dat het een simpele cover shooter wordt? Wacht het nou maar af, er zal vast wel meer dan alleen schieten zijn. Besides, Gears of War had ook vrij weinig puzzels of platforming en kijk hoe goed die game was!

Grafisch ziet dit er in ieder geval zeer indrukwekkend uit.

Laatst bewerkt: 24 mei 2014
  5. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Vind het niet zo raar. Heb nu al 3 keer beelden gezien en iedere keer is het alleen third person cover shooten. Dus ik begin gewoon een beetje bang te worden. Met name door deze gameplay en de previews van een paar maanden geleden. Grafisch zal het een van de mooiste games worden en het verhaal zal ook wel goed verteld worden. Maar de rest. Tsja fingers crossed.

6. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.949
    Misschien is het ook gewoon de bedoeling dat het niet meer dan dat is? Als het goed is uitgewerkt met een prima verhaal en geen 6 uur SP vind ik het bijvoorbeeld prima. Je kunt imo een game niet afrekenen op wat het niet is en ook nooit beweerd heeft om te zijn.

7. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Nee maar je mag een game wel beoordelen op wat het wel lijkt te zijn toch.

En als ik dan naar the Order kijk word ik daar nu behalve de gfx niet warm of koud van

Geeft verder niks, kan zo weer veranderen als ze meer laten zien maar voor nu doet de gameplay me gewoon weinig

Komt denk ik ook een beetje doordat ik bij de eerste reveal het gevoel kreeg dat het iets anders zou zijn

iets openers wat iets bijzonders ging proberen qua interactiviteit en cinematics enzo

maar nu blijkt dat wat ze willen doen is de cinematics en gameplay zoveel mogelijk integreren. Ook leuk, maar niet perse iets voor mij

8. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.949
    Klopt dat mag maar dan kom je weer uit bij dat je nog maar een paar minuten gameplay hebt gezien:+ Het lijkt mij ook gewoon dat het simpele thrid person shooter wordt maar zo lang dit goed uitgewerkt wordt heb ik daar wel zin in

9. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    ach ik haal m'n neus er ook niet voor op hoor :+

Denk dat het is dat ik bij de eerste reveal een hele andere indruk van de game had.

10. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Reken het ook niet af. Zal het alleen jammer vinden. :)

11. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Vid ook even bekeken. Graphics zijn top notch en de filmische ervaring werkt erg goed door de naadloze transitie van cutscene naar gameplay. De zwarte randen werken daar zelfs aan mee :)

Verder was het wel heel erg standaard. Ik verwachte bijna een perfect reload te zien en knipperende kogels rechtsonder in de hoek :+

Natuurlijk kan je een game op basis van een paar korte beelden niet direct afschrijven, maar vaak kom je toch al een heel eind in de buurt. Hetzelfde zag je met Infamous: eerste paar plaatjes waren ooeeee en aaaaaaah, toen vervolgens er steeds meer gameplay werd getoond kwamen de eerste kritische geluiden met betrekking tot de dode stad en herhalende gameplay. Dit bleek ook in het uiteindelijke spel de de grote manco's te zijn.

Ik kijk hier iig niet erg naar uit. Als ik Gears wil spelen dan heb ik Judgment nog wel ongeopend in de kast staan. Maar wellicht zit ik er helemaal naast.

12. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Die mag je lekker gesealed houden

Ik vind games als dit juist tof. Ben helemaal klaar met fps. Alleen Evolve heeft uiteindelijk wel mn interesse gekregen. Halo moet ik nog maar zien

13. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    8) wat een gaar youtube filmpje, heb het vage vermoeden dat ik even verder moet zoeken om het goede kwaliteit filmpje.

14. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Nu schijnt Neogaf droevig te zijn omdat de game een zware downgrade ontvangen zou hebben. Althans dit vernam ik net op UnionVGF en waar ze dit tonen:

Als we hier naar kijken...dan ja..dat is een beste downgrade. Maar de video zag er nog steeds prachtig uit, waarom kan Neogaf alleen maar zeuren en over-analyseren?

Begrijp ook niet helemaal wat die Shinobi nou precies bedoelt met dit:

http://unionvgf.com/index.php?threa...86-at-1-pm-pt-4pm-est.4262/page-3#post-181162

15. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Geloof je het zelf :emo:? Dat is geen downgrade. Dat is 2 filmpjes naast elkaar zetten waarvan de ene 360p is ofzo 8)

16. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Dat is ook mogelijk inderdaad. Ach het zag er in die video super uit, dus tja..end of story toch?

17. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Dat zeuren dat valt best wel mee.

Eerlijk gezegd vind ik het niet echt een downgrade, dit ook zoals Madd aangeeft niet echt kan vergelijken omdat de HQ beelden er nog niet zijn.

Maar als je naar het plaatje kijkt wat hierboven staat vind ik het absoluut geen downgrade.

18. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Ik heb dat filmpje niet gezien, dus kan er niet over oordelen.

19. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Onderste is de nieuwste? Het lijkt idd te liggen aan de kwaliteit van de stream zelf. Als dat het niet is, dan is het duidelijk minder scherp. Maar it should be fine. Volgende week kregen we nog meer beelden toch? Wederom Twitch of nu gewoon normaal?

20. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Ik vind de onderste op dat laatste plaatje dan beter, als je het licht op dat wapen ziet.
    We gaan dinsdag inderdaad meer zien.

Deel Deze Pagina