Battlefield 4

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 30 jan 2013.

?

Wat is jouw favoriete klasse in Battlefield 4?

1. Assault

43,6%
  2. Engineer

30,8%
  3. Support

12,8%
  4. Recon

12,8%
  1. Jasonboersma

Jasonboersma IDon'tKnow

Leuk Bevonden:
    2
    Weet ik :+

Verstuurd vanaf mijn GT-S6310N met Tapatalk

2. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Wat vinden jullie van die voice response btw? Heb 2 voorbeelden. Beide schiet ik een enemy neer. Dan gelijk hoor ik van een andere enemy waarvan ik niet wist dat die er was. "Man down man down" door het geluid hoor ik precies waar het vandaan komt en kan ik hem gewoon opwachten. Die enemy zelf heeft niks verkeerd gedaan. Hij was niet gespot of was op de minimap maar doordat ik een teammate van hem neerschoot is hij de sjaak. In BF3 zat het ook maar een stuk minder. Ben nog steeds geen fan van "feature". Heb zoveel mensen daardoor gekilled en waarschijnlijk ben ik zelf ook vaal gekilled door die "feature"
    Edit: Tweede filmpje heb ik niet goed ge-edit. Die eerste kill die het triggered staat er niet op. My bad.

Laatst bewerkt: 24 mei 2014
  3. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Onnodig. Leuk en aardig die voices in het spel, maar het is nu zoals je al aangeeft een enorme grote rode pijl boven je hoofd (helemaal als de tegenstander een headset heeft) zonder dat jij zelf wat triggert. Je bent alleen ergens in de buurt en teammates gaan constant dood.

4. Lijpe Mocro

Lijpe Mocro Active Member

Leuk Bevonden:
    839
    Niks onnodig. Die voices maken het juist realistischer. Vind het ook niet ''overpowered'' ofzo want die enemy die man down man down roept kan jou gezien hebben op de minimap (geen silencer equiped). Goede counter imo

Ga trouwens altijd stuk als een teammate ''i hope it hurts'' roept haha

5. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Welk programma gebruiken jullie om de ping te bepalen?

Speel alleen op servers die ik via de server browser op EU zoek. Altijd 5 bars anders join ik niet eens.

Enige verschil tussen de PS4 en X1 is XBL en PSN. Verder zijn al mij. Instellingen hetzelfde. Kan me ook niet voorstellen dat ze hele andere servers gebruiken voor de game op verschillende platvormen.

@Hybrid: je hoort ze ook vaak schreeuwen als er een granaat in de buurt is. Dan weet je ook precies waar hij zit. Althans als ik een surround headset gebruik. Dat punt wat jij aan haalt zorgt er idd voor dat een positie verraden wordt of op zijn minst dat je door hebt dat er nog minimaal een 2e speler is.

Laatst bewerkt: 25 mei 2014
  6. Stephan123

Stephan123 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Je moet naar options gaan in het main menu en dan moet er ergens staan test connection

Send with Tapatalk HD for Android

7. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Realistischer? Als deze situatie IRL al zou gebeuren ga je echt niet schreeuwen zodat je eventjes je locatie prijs geeft. Ik heb ooit eens een video/film gezien van Amerikaanse soldaten die onder vuur werden genomen en waarvan 1 iemand gewond (ik denk ook dat hij uiteindelijk overleed) raakte ergens in Afghanistan. Die liepen echt niet als een gek te schreeuwen.

8. Lijpe Mocro

Lijpe Mocro Active Member

Leuk Bevonden:
    839

Niet per se die situatie. Heb het over de voices in het algemeen

9. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Wat dan, het ging toch over dat specifieke voorbeeld? Jij of je tegenstander horen het enkel als je bij elkaar in de buurt bent en je hebt er compleet geen controle over. Je geeft dan dus duidelijk aan waar je zit. Dat is toch compleet onnodig?

In BF3 had je dit toch ook als je een grenade gooide. Dan hoorde je je tegenstander ook roepen als hij in de buurt was.

10. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ik vind het leuk.

Het werkt sfeerverhogend en ja je kan het een beetje misbruiken om met een granaat mensen te 'spotten' .. maar ik zou het niet willen missen

het is niet alsof BF nou zo'n super gebalanceerde competitieve shooter is :+ Het gaat om de chaos en de actie en daar horen die soms hilarische voices wel echt bij.

11. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Test je je ping bij network op de Xbox zelf?
    Want die connect alleen maar naar de US als je internet test wilt doen. Dan heb ik ook een 150 ping ofzo. Maar dat heeft verder niks te maken de EA servers van BF. Je kan even op Battlelog op de PC bij server browser kijken en daar staat nu ook altijd een ping bij. Ik heb iets van 34 ping naar die Ierland servers en rond de 20 naar de Amsterdam servers. :)

12. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Volgens mij zie je dan de ping van de server zelf. Ik heb toen mijn laptop er langs gezet om wat servers te testen en daar de ping van te bepalen.

13. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ja de ping van jou internet naar die server. :)
    Zelfde internet waarschijnlijk waar je je PS en Xbox ook op aangesloten hebt. :)

14. 360degrees

360degrees Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Hoe vaak spot je wel niet een soldaatje die je eigenlijk helemaal niet hebt gezien omdat je continue op RB aan het rammen bent? Of dat je in het donker een mannetje ziet lopen omdat je ineens in vel oranje zijn naam voorbij ziet komen...lol!

Gisteren eindelijk na 6000 uur spelen een kill met een bomber! Yeah! (Niet dat ik het zovaak geprobeerd heb hoor!)

15. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Als ik op Battlelog naar een server kijk zie ik dezelfde ping of ik nu wel of niet die server join. Sterker nog ik zie dezelfde ping als ik de console uit zet en met de iPad kijk naar die server.

Zodra je joined kun je met diverse programma's je ping naar de server bepalen. Kan zelfs met Dos, maar dan moet je eerst het ip adres van de server zoeken. De ping die je op battlelog ziet is niet jouw ping naar de server hoor.

16. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Net gedaan. Op Battelog staat dat ik naar een server 43 ping had. En heb toen het IP adress van de server in mijn cmd gedaan en daar kwam 44 ping uit?
    Waar is anders die ping van dan als het niet de game server is? Want ze zijn niet allemaal hetzelfde.

17. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Het zou soweiso vanaf mijn iPad hoger dan moeten zijn. Die is draadloos en ook max 20Mbit als ik de speedtest moet geloven.

Ik ga nog eens de servers checken, want ik zoek op de X1 naar EU servers, maar als ik dan op Battlelog kijk geeft hij region US en Asia aan bij bepaalde servers. Dat is vreemd. Dan kan het probleem in de server browser zitten.

Heb dit net bij een tiental PS4 servers gechecked en daar waren de regions gelijk. Als ik nu terug kijk in mijn server geschiedenis voor de X1 zie ik server in US, Asiƫ en Zuid Afrika. Dat verklaart sowieso een hogere ping. Alleen vreemd dat de server browser aangeeft dat het EU servers zijn...

18. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Hmm dat zal wel vreemd zijn idd. De bars moeten wel genoeg duidelijk maken. EU servers heb ik altijd 5 bars. East US 4 bars en de rest 3 bars.

19. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ik heb alleen naar Australiƫ 3 of 4 bars. De rest is altijd 5. 5 bars kan goed tot 150-200ms zijn?

Denk dat er grafisch iets niet klopt?

Laatst bewerkt: 25 mei 2014
  20. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Leuke C4 kill. :+

[yt]5k4vKXjP-LA[/yt]

Deel Deze Pagina