Ik koop em over een paar weekjes 2e hands zou wel snel goedkoop worden aangezien zoveel mensen m kopen
Ik ga zo even proberen bij media markt .. Zal wel niks meekrijgen aangezien de media markt hier gewoon.ronduit shit is
Inderdaad het vraagt er gewoon om dat het bij deze game gebeurd. Ik kan het ook niet zielig vinden voor de mensen die het spel illegaal gedownload hebben.
Lol ik had wat anders. Ik wilde ook even WD proberen en had het dus gedownload en geïnstalleerd. Helaas werkte het allemaal niet, maar had wel meteen een paar vage dingen op mijn pc staan. Heel mijn browser werd ineens overgenomen door een andere browser (Qone. Er werden nog meer dingen automatisch geinstalleerd Nu weet ik meteen waarom ik niet meer downloadde en gewoon voor games betaal (ook op de pc). Je krijgt altijd wel weer shit op je pc of het werkt totaal niet.
Heilig / schijnheilig Nederland. Een game niet iets eerder durven te releasen, maar wiet wel gedogen!
Huh? Wat bedoel je in hemelsnaam? Ik werk in een coffeeshop maar ik zie echt geen link in wat ik verkoop of wat upinsmoke (bv) verkoopt. Kans bestaat wel dat ik aan upinsmoke verkoop, maar dat terzijde
Waarsch mogen de reviews pas op de dag van de release online komen om de verkoop niet ge beinvloeden, stukje onzekerheid van de makers?