[Nintendo] Wii U

Discussie in 'Nintendo Hardware' gestart door Juunanagou, 5 jun 2011.

1. X-Junk

X-Junk GT: Reflex Xeros

Leuk Bevonden:
    197
    There’s a deal coming around the bend that will really get your engines revving: if you buy Mario Kart 8 for Wii U and register it with Club Nintendo between May 30, 2014 and July 31, 2014, you can receive a free download code for one of these great Wii U games:

New Super Mario Bros.™ U
    Pikmin™ 3
    The Legend of Zelda™: The Wind Waker HD
    Wii Party™ U

2. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.725
  3. OniRyo

OniRyo Active Member

Leuk Bevonden:
    257
  4. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Je mist er nog 6 ;)

Dat is trouwens wel een reden om MK te kopen :+

Laatst bewerkt: 25 mei 2014
  5. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Ach er komen nog wel meer acties, ik denk dat de Mario kart wii u bundel in het begin nogal prijzig is maar later in het jaar ook wel in prijs zal dalen. Of je krijgt er een extra wii mote bij oid.. :)

6. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    Mn wii u zelda editie is verzonden :cool: Morgen binnen.

Laat hem nog wel dicht tot de E3 geweest is ivm eventuele aankondigingen. En heb er momenteel toch geen tijd voor :+

Kan ik eindelijk:

Weer es spelen. Mij wii destijds weg gegeven, maar die gehouden :cool: En tijdje terug ook nog die andere wii zelda gekocht voor 10 euro, ook erg benieuwd naar :cool:

7. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Skyward Sword bedoel je?

8. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.725
    Ik verwacht eerlijk gezegd geen schokkende aankondigingen tijdens de E3, hoor. Zelfs al zouden ze een prijsverlaging doen, dan wordt hij nog 250 euro, gok ik. Sowieso gaat dat waarschijnlijk niet gebeuren, aangezien ze al een soort korting hebben gegeven met die gratis game bij Mario Kart.

En Twilight Princess is tof, de Gamecube versie tenminste. De Wii versie is mwuah.

9. Grave

Leuk Bevonden:
    520
    Die idd :+

Verwacht het ook niet, maar je weet het nooit.

Ik haat die wapper controlls, daarom de wii versie nooit uitgespeeld. Maar ga weer een poging doen, aangezien Nintendo die games niet uitbrengt met "normale" controlls. En ik al jaren geen zelda meer daarom gespeeld heb.

Laatst bewerkt: 26 mei 2014
  10. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ik heb altijd alle Zelda's kapot gespeeld. Alleen TP en SS amper aangeraakt. Wii mote controls vond ik echt om te huilen. Bij Mario Galaxy ging het nog, maar speel games veel liever met een normale controller. 3D World was daarom heerlijk :)

11. Grave

Leuk Bevonden:
    520
    Idd, kon ook gewoon nooit wennen aan die motion controlls :x

Maarja, blijkbaar had Nintendo niet door dat heel veel mensen liever gewoon met een normale controller games spelen.

Nintendo moet gewoon al die delen opnieuw in HD met normale controlls uitbrengen :)

12. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Vond de motion controls al niks en dan werkte het regelmatig niet helemaal zoals ik zou willen en dan ben je er zo op uit gekeken. Aimen met bv een hookshot werkte dan wel weer erg goed.

13. Fullmetal Alchemist

Fullmetal Alchemist Retro Freak

Leuk Bevonden:
    0
    Heb zelf nog geen bericht ontvangen dat hij verzonden is maar meh, ik heb geen haast. Maar de dag is nog niet voorbij :3

Moet alleen nog even kijken hoe het precies werkt met oude Wii games, want de Gamepad en Pro Controller werken niet dus dat moet ik nog even allemaal onderzoeken :3 Ik wil heeeeeel graag die Sonic Colours spelen, die schijnt heel goed te zijn :3

14. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Gewoon wiimote + dat ninja ding ;)

15. Fullmetal Alchemist

Leuk Bevonden:
    0
    Yeh, zo iets zag ik inderdaad. Maar ik ben niet zo slim :3 Want er zijn 2 wiimotes: Voor de Wii U en de Wii zelf. En dan stond er ergens op internet dat je een classic controller aan de wiimote kon aansluiten ofso en toen was ik al helemaal verdwaald :3

Trouwens, die dingen zijn ook niet goedkoop zeg :3

16. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Zijn hetzelfde. Je had er wel 2 op de Wii zelf. Een normale en 1 met Wii motion plus. Volgens mij kun je nu alleen nog maar die laatste kopen. Heb je nog een oude dan kun je een los blokje kopen om er onder in te steken. Als weet ik niet of deze nog te koop zijn.

Niet voor iedere game heb je weer een Wii mote met motion plus nodig. Dat scheelt per game en staat vaak op het doosje.

17. LageTrial

LageTrial Active Member

Leuk Bevonden:
    17
    Wat voegt dat blokje eigenlijk toe? Nooit gehad namelijk.

18. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.725
    Preciezere Motion Sensoring.

19. Fullmetal Alchemist

Leuk Bevonden:
    0
    Aah ok, dan denk ik dat ik het wel begrijp :3 Voorlopig blijf ik nog wel even bij gewone Wii U games maar dan weet ik in ieder geval hoe het werkt

20. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Ach, het is mooi dat er de mogelijkheid is ;) zo zie ik het tenminste.

Al merk je nu wel dat de Wii games best wel lelijk waren omdat ze niet HD zijn.

Deel Deze Pagina