Je neemt je coins mee, er zal geen markt zijn (pack-only dus) en het chemistry systeem verandert. Op basis van land en continent kan je nu chemistry optimaliseren. Dus een Europees team kan bijvoorbeeld ook.
Ok dat zou mooi zijn nu ruim800.000 coins maar de prijzen zullen in het begin wel weer absurd hoog zijn.Oja en de editknop kan ik niet vinden op mijn telefoon dus helaas
Welke prijzen zullen absurd hoog zijn? Zoals ik net zei.. er zal geen markt zijn, je kan alleen pakjes kopen en geen spelers. De editknop moet op je telefoon te vinden zijn.
Dit is nu mijn Elftal http://www.futhead.com/14/squads/12220363/ Dani Alves TOTS is echt super fijn En natuurlijk Neymar IF en HULK TOTS
O dat is wel gek,ik dacht dat je gewoon spelers kan kopen,dus als je zo Nederlands elftal wil maken zul je 1st tientallen packs moeten halen?Dan gaat dat het hem niet worden heb voor het 1st in mijn leven zoveel coins door te handelen en ga dat niet uitgeven aan packs.Deze maand al 600.000 winst uit handel dit is nu mijn team Handanovic tots Maicon-tots Benatia-tots Chiellini-Constant tots Pogba tots Cuadadro-El Sharawy Hernanes Balotelli-tots Immobile Maar ben het team na 100 potjes weer zat dus denk aan verkoop en dan een team bouwen rond 1 superspits heb 3 opties die me leuk lijken. tots Costa-tots Lewandowski of tots Rooney?
Ja dat dacht ik zelf ook maar het word denk ik toch tots Costa want die is iets goedkoper,wel zonde ik verander meestal al na 3 weken van team omdat ik het dan zat ben maar maak dan altijd wel verlies,ga voor Tots Costa en Neymar op cam en dan kijken wat ik overhou
Nìeuw teampje Courtois tots Juanfran-tots Pepe-Ramorg-Marcelo Song Di Maria-Villa Neymar Benzema-tots Costa Villa maar eens proberen er is in mijn ogen 1goeie lm in bbva en dat is sif Pedro maar nog geen coinrg voor
villa is echt ruk, ikzelf heb daar griezzman staan maar je zou toch ook neymar op LM kunnen zetten en dan iniesta op CAM oid.
Neymar inf?kan ik niet betalen en Iniesta vind ik niet fijn heb na 3 potjes 7 punten,Villa is wel redelijk maar Benzema blijft een baas.tots Costa moet je niet laten schieten hehe
Villa blijft echt matig, ik zou neymar echt naar de flank sturen en een andere CAM nemen. Ikzelf heb er modric staan maar om eerlijk te zijn vind ik hem te klein en ook Koke is niet alles. Maar jij hebt meer dan voldoende coins als ik het zo zie om een betere optie te kiezen Ikzelf zit er ook aan te denken om gewoon 442 te spelen aangezien er genoeg goede CDM/CM spelers zijn maar de CAM/LM is moeilijk te bezetten. Het blijft altijd lastig maar Villa moet gewoon uit je team
Tot nu toe ben ik tevreden met hem dus laat het nog even zo staan,ik vond zelf Isco fijn op cam vanwege zijn workrates
Dat is eigenlijk de enige die ik daar nog niet geprobeerd heb, ook een goede mogelijkheid. ik mis Ozil
Je hebt toch die braziliaan in de liva bvaa? speelt bij valencia of sevila geloof ik. Diego Alves? geloof twee maal if. heb de goude versie gehad en die was chill
Dit is nu mijn Elftal http://www.futhead.com/14/squads/12304989/ Nieuw zijn: Diego Alves IF DM Marcelo Grohe IF DM Felipe Melo IF CVM Roberto Firmino TOTS CM
Prima aankopen! IF Melo is een top CVM en een stuk beter en all-rounder dan Ramires en IF Firmino lees ik ook goede verhalen over (en is een baas in het echt). Ik hou zelf wat meer van lange keepers en hoor vaak wisselende dingen over Diego Alves, maar hopelijk doet ie het bij jou prima .