Goed om te horen. De stijl spreekt mij namelijk erg aan en ik zie dat er veel diepgang in de combat is.
Ik vind hem iets te prijzig, en bastion vond ik destijds ook wel goed, maar niet geweldig. Die toen ook maar voor 600msp gekocht, en dat was meer dan genoeg voor die game. Transistor ga ik dus overwegen zodra die rond de 8-9 euro kost. Zelfde voor Child of Light btw. Met die hoge prijzen voor downloadable games deze next-gen is het ímpulse-buy gedeelte wel een beetje verdwenen. Voor dat geld schaf ik dan liever wat goede games voor bijvoorbeeld de PS3 aan, in de aanbiedingen op PSN. Zo is F1 2012 momenteel maar 4,50. Ik denk dat dat dus iets meer value for money zal zijn. Er zijn sowieso erg veel prima deals nu voor de PS3.
Hmm ik hou me ook nog even in voor Transistor, combat is een groot onderdeel en mocht dat niet bevallen dan is ie vrij prijzig imo. Zelfde als Yi Long, wacht tot een sale.
Child of Light is die 15,- echt waard. Heb Transistor ook gekocht. Maar die doe ik na CoL maar vind wat ik heb gespeeld echt heel goed. Combat systeem is erg goed
Ik had hem ook bijna gekocht, maar goed, DLC, dus niet gedaan. Ik doe daar principieel niet aan mee. Heel simpel. Zelfde geldt voor Trials Fusion btw. Game lijkt me geweldig, ben ook groot fan van de eerste 2 games, maar door die Season Pass wacht ik even een sale af.
Heel simpel. Als ik dag 1 ga kijken in de PS store en onder de game staat meteen al een rij aan beschikbare DLC voor die game, waaronder DLC met een extra character en een extra quest, dan is dat gewoon content die ze bewust uit de game gelaten hebben om apart te verkopen, en in mijn ogen is dat gewoon nickel-and-diming, en daar doe ik niet aan mee. Als je me een onvolledige game wilt verkopen, prima, maar dan betaal ik er dus ook niet het volledige bedrag voor.
Ik overweeg Watch Dogs aan te schaffen. Zijn er mensen hier die al wat redelijk ervaring hebben met het kopen van spellen in de USA store?
Je kan 'm beter op een fysieke schijfje halen. Mocht je 'm niks vinden, dan kan je hem altijd nog verkopen. Bij Digitaal zit je eraan vast. Yourgamezone verkoopt 'm eventueel voor 56 euro valt wel mee toch?
Heb zo infamous second son gekocht, en ben van plan het weer te doen met Watch Dogs 't is wel even een omweg om dollars op je USA account te krijgen, maar de moeite wel waard. Doorverkopen boeit me niet zoveel als het spel 42-43 euro kost.
Ik dacht (!) dat offgamers net een paar euro duurder uitpakt dan bijv. bij amazon.com kopen (en daar je delivery adres op een USA adres zetten). Ik ga dus weer voor Amazon denk ik, PSN codes/tegoed kreeg ik vorige keer pas na een uur binnen, minpuntje