ik denk dat mijn bestelling van gamedumper nog wel even kan duren voordat ik hem krijg want hij is ook van de site af
Lees gewoon de website Belangrijk: Watch Dogs is op het moment voorradig en zal 1 dag voor release verzonden worden, zodat onze klanten deze op release datum thuis kunnen verwachten!
Bart Smit en Dixons versturen hem ook al via hun webshop, net even gekeken. Pas sinds vandaag waarschijnlijk. Er moet toch wel een shop zijn die al los is.
Is het zo lastig om een dagje te wachten op een game, die voor een paar dagen nog vollop afgezeken werd?
Ik zie hem toch echt nog overal staan op de site. http://www.gamedumper.nl/catalogsearch/result/?q=watch dogs special
gewoon mailtje gestuurt Bedankt voor uw reactie. Uw order zal vandaag worden verzonden. Mits de postbezorging geen vertraging oploopt, heeft u deze morgen in huis. Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht u nog vragen hebben, dan staan wij u graag te woord. Met vriendelijke groet / With kind regards, Klantondersteuning helpdesk@gamedumper.nl
Je moet ook gewoon een bril kopen dan had je die mail ook niet hoeven sturen Ja klopt ps4 en one is de gewoone editie
Dat komt meestal omdat ze dan die niet meer op voorraad hebben of ze verwachten dat deze niet meer binnenkomt.
En een buitenbord beugel en je ben de man Heb wel zin in deze game morgenochtend meteen halen! Is het nou zeker als je dat online gedeelte uitzet dat je stats dan nul zijn weer?
Dit wil ik inderdaad ook wel weten, zou knap kut zijn en een mogelijke aankoop misschien in de weg staan nog.