Nee, bij mij begon het juist soms aan het einde van het laadscherm. Is in ieder geval over nu, maar vreesde alweer het ergste gezien de afgelopen weken.
Had het bij WoW ook vaak dat gewoon heel mijn PC vastliep met het laden van de game. Opstarten etc allemaal prime maar eenmaal ingelogt en de game loaden hing hij soms helemaal vast, kon ik alleen hard reboot doen. Nu al paar weken geen WoW meer gespeeld en geen 1 keer last gehad met andere games . Had PC zelfs opnieuw geinstalled want dacht dat het daar aan lag maar was het ook niet.
Hoe kan ik die geven als je niet in mijn lijst staat? Via mail adres? Verstuurd vanaf mijn HUAWEI G700-U10 met Tapatalk
Niet? Dan weet ik niet wat ik je gestuurd heb MCSparkle. Verstuurd vanaf mijn HUAWEI G700-U10 met Tapatalk
Vriend van me wil de game gaan spelen. Waar kan hij nu het beste de game aanschaffen? Inclusief alle add-ons.
Krijgen we op de E3 nog iets over Warlords te zien denken jullie? Ik zelf denk het wel, maar ben bang dat ook deze expansion weer een herhaling is van eerdere. En dat vooral het nieuwe Outland nog teveel weg zal hebben van het oude, ook al kun je dat gelukkig nog naast elkaar leggen. Ga waarschijnlijk ook pas weer spelen tegen de tijd dat die uitkomt. Het hangt een beetje af of ik er een review over moet en kan tikken.
Wat wordt onder 'het oude systeem' verstaan dan? Ben pas bij WotLK begonnen Was 'het oude systeem' beter dan 'het huidige systeem'?
Het was meer hardcore. Wat ik begrijp is dat je weer meer moeite moet gaan den voor gear etc. Ook wordt de content moeilijker en uitdagender.
Dan moeten jullie de patchnotes eens beter gaan lezen. Moeilijker gaat het niet worden. Ze proberen alleen nu voor ieder wat wils neer te zetten qua moeilijkheid. Pvp gaat wel enorm op de schop, gelukkig.
Dat had ik er uit op gemaakt. Dat het verkrijgen van epics niet meer zo makkelijk zou gaan als in MoP en dat er hard modes zouden komen.
Epics gaan weer regenen, nu zelfs via questen en normale bg's. Meer moeilijkheid opties komen er wel ja.
Zou mooi zijn, dan maakt het dat misschien leuk weer eens te spelen. Hoop alleen een beetje dat mijn geliefde Alterac Valley een beetje gespaard blijft. Zal de patchnotes zo even opzoeken.