1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Watch Dogs

Discussie in 'Games' gestart door Daz, 5 jun 2012.

?

Voor welk platform haal/heb jij Watchdogs?

  1. Xbox 360

    8,6%
  2. Xbox One

    36,7%
  3. Playstation 3

    2,2%
  4. Playstation 4

    42,4%
  5. PC

    10,1%
  1. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Zonde, gemiste kans.
     
  2. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    'Gelekt' voor de E3: GTAV PS4/Xbone Edition.:+
     
  3. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Free upgrade for PS3/360 owners! :p
     
  4. Gluon043

    Gluon043 Member

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    Of ze kwamen met de heist morgen :)
     
  5. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Nooit echt onder de indruk van Watch Dogs, deed me gewoon niet zo veel. Maar had desondanks wel een goede game kunnen zijn. Genoeg die er met smart op zaten te wachten. Echter, als ik zo wat dingen lees en beelden bekijk, lijkt de game me een enorme tegenvaller. Misschien omdat ze de kleine foutjes nu extra aandrukken, die anders niet erg opvallen, maar toch.
     
  6. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.436
    Leuk Bevonden:
    17.528
    Idd Rockstar, GTAV story dlc!!! I need it. Man wat is die game toch machtig.
     
  7. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.901
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Zit ik echt totaal niet op te wachten verhaal toch allang gespeeld en online was geen flikker aan.:+
    Nee ik hoop dat watch dogs gewoon leuk is.
    Morgenochtend rond 9 zoiezo streamen voor mensen die eventueel nog twijfelen.
     
  8. Mouse

    Mouse a.k.a Moeswa

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Mijn exemplaar is door bol.com verzonden! Zo Nederlandse stores houden massaal vast aan de release datum. Niemand die hier de game reeds in bezit heeft?
     
  9. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.957
    Ha, heists is ook zo'n flauwe grap van Rockstar :'-(

    Zoals gewoonlijk met grote games, waarom verbaast je dit zo 8)
     
  10. Mouse

    Mouse a.k.a Moeswa

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Omdat van het weekend in verschillende landen rondom men reeds los is gegaan met de verkoop. En ik had verwacht dat er een aantal webshops waren die wel eerder zouden leveren.

    Nu wel hopen dat ik mijn pre order DLC codes nog voor het arriveren van mijn spel van BOL per email krijg! is de eerste keer dat ik een pre-order via bol heb gekocht!
     
  11. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Ik ook niet hoor; GTA Vice City was de enige die ik leuk vond; rest is meuk imo.:p

    Is ook een beetje de reden dat ik de game meteen doorverkoop (45 euro incl, zie sales thread:+) en de game niet aan ga raken:
    Open world games zijn gewoon niet mijn ding. GTA, Saints Row, Crackdown, RDR....het doet me echt niks.

    Dat plus gebrek aan gametijd voor die game, is het beter deze te laten gaan.
     
  12. Mouse

    Mouse a.k.a Moeswa

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    nette prijs ..... echt tof van je dat je het voor zo een prijs verkoopt! Ik heb het spel ook voor die prijs kunnen preorderen! \o/
     
  13. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    Sarcasme.
     
  14. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    Kon hem vandaag meekrijgen. Kennis van me werkt bij de game mania. Welk filiaal ga ik niet zeggen. O-)

    Toch maar besloten om eerst de reviews af te wachten.

    Embargo loopt af om 09:00. 10:00 ga ik van huis om te werken.

    Mooi uurtje de tijd om een aantal reviews te checken. Als de reviews mij bevallen haal ik hem morgen in de pauze.

    Extra vroeg wakker worden zodat ik 09:00 al klaar zit.

    Moet nie gekker worden... :{
     
  15. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Hier hetzelfde.. Werk praktisch naast MM Amsterdam-Noord dus om 9.30 recensies checken en hopelijk om 12 uur de game scoren. Had net een review gelezen (zelfde als een pagina terug is geplaatst) en die beste man was teleurstellend zijn ervaring aan het neer tikken. Hoop dat het een GTA fanboy is en de review met een flinke korrel zout genomen moet worden.. Vooralsnog hou ik een slag om de arm.. Ben zo bang voor een AC in een ander jasje (uhuh).
     
  16. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7
    Als ik de reviews hoor en lees wacht ik nog wel even een paar dagen met de game. Wordt misschien wel een enorme teleurstelling als ik het zo allemaal lees.
     
  17. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.957
    Jammer dat ik te gierig ben om 29 euro aan het spel uit te geven :+

    De DDE is 32 euro ongeveer. Hmmm
     
  18. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Au, erg pijnlijk filmpje. Vooral dat water door de auto heen en het totaal ontbreken van schaduwen....
     
  19. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Na het zien van die post met die trein eronder neem ik die post wel terug.
     
  20. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ja de video is aardig kwalijk en dan vergelijken ze het nog niet eens met GTA V. Ouch! Al vraag ik me af of al die dingen uit IV ook in V zitten. Zoals dat een brandtrap echt krassen op de autolak maken? Want ook in V heeft Rockstar ook wat gekke beslissingen gemaakt. Waarom strompelen burgers niet met hun been rond wanneer je ze daar geraakt hebt? Dit was echt bruut in RDR en zat ook een beetje in IV. Ook de autoschade is toch echt wel nicer in IV dan V. Maar goed....
     

Deel Deze Pagina