Waitwat Battletoads? Ik heb het niet zo enorm veel gevolgd de laatste tijd maar is er serieus een nieuwe Battletoads in the making? o-o
Oude MS en Rare Logo Maaaarrrrr: En Sony doet iets tofs waar wij niks aan hebben: [yt]8-9Ncf5cApw[/yt]
Op en top marketing zeg.... Petje af Sony... Je kan gewoon niks fout doen! het is jullie tijd, neem er van zou ik zeggen en geniet!
mehh het boeit me ook niet meer zo. Na killer instinct wil ik geen andere fighter spellen spelen. imo is killer instinct één van de beste fighter spellen. Ook de combo's vind ik goed in mekaar gezet. Heerlijk spel.
Ja is hij zo tof? Want een maat van mij die een hardcore KI fan is baalt heel erg dat je niet gemakkelijk uit die insane combo's kan komen. Hij zegt altijd dat hij zo vreselijk goed is, dus misschien dat hij baalt dat hij het verleerd is of dat er gewoon mensen zijn die beter dan hem zijn.
Dit is eigenlijk meer voor het KI topic, maar dan is die maat van je gewoon niet goed. Als je goed bent is het zelfs redelijk eenvoudig om enemy combo´s te breaken. Ik zou zeggen, probeer het zelf een keertje. De game is gratis te proberen