[Multi] Grand Theft Auto V [Deel XII]

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 26 sep 2013.

1. Jasonboersma

Jasonboersma IDon'tKnow

Leuk Bevonden:
    2
    En áchter jouwn pc een cola'tje

Verstuurd vanaf mijn GT-S6310N met Tapatalk

2. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Een van de nieuwe racemonsters uit de High Life update. Gratis in je ingame garage. Heb de bak voorzien van een nieuw kleurtje en wat upgrades. Hij's bij lange na niet volledig geupgrade maar het is wel echt een insane racemonster. Gaat fucking snel, heerlijk!

3. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Erg vet ding inderdaad, alleen vind ik die Ferrari (Turismo R?) wel beter rijden/klinken. Voelt lichter aan.

4. RemcoM

RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

Leuk Bevonden:
    2.043
    Wou ff de nieuwe DLC auto's in SP uitproberen, maar daar zijn opeens alle DLC voertuigen niet meer te krijgen op je mobiel?
    Had ook een aantal DLC auto's gekocht maar die zijn ook opeens verdwenen, de toeters zijn nog wel te koop in de autoshop.

5. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Daar was ik ook mee in de war laatst. Was vergeten dat al die DLC auto's in je garage staan. Dus voor Franklin de Grovestreet Garage etc. Waar je auto's uit een lijst kunt kiezen. Allemaal free of charge.

6. RemcoM

RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

Leuk Bevonden:
    2.043
    Oh ok, zou ook best kunnen :).
    Had ik alleen niet aan gedacht omdat de betaalde DLC auto's uit m'n garage waren verdwenen, maar misschien heb ik het geld wel weer terug gekregen.

7. Kortestier

Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

Leuk Bevonden:
    121
    Ja ik weet wie je bedoelt! Ik heb altijd een oud mexicaans omaatje rondlopen. Zal dat je moeder zijn?

8. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Shit dude, jij bent wel aardig zeg!

9. Zumpelvelder

Zumpelvelder Active Member

Leuk Bevonden:
    618
    Denk dat morgen een hele mooie dag is om Los Santos nog eens te bezoeken... O-)

10. Juunanagou

Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.066
    Dat zijn npc's voor als ze de Heist update er in gaan gooien. Alleen is die update nog lang niet klaar.

11. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Duurt wel lekker lang bij Rockstar. Ze hadden die heists echt binnen de 6-7 maanden moeten uitbrengen. Gemiste kans denk ik.

12. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Ik begrijp vooral niet wtf er aan de hand is. Waarom is dit zo moeilijk en waarom moet het zo lang duren? Ik had de beloofde SP content ook allang verwacht eigenlijk. In de story zijn de heists gewoon recht toe recht aan, heel tof...maar dit zou toch niet zo problematisch voor GTAO moeten zijn?

13. PrutserNL

PrutserNL a Cool Breez3

Leuk Bevonden:
    129
    komt misschien doordat ze drukker zijn om hackers en cheaters buiten de deur willen houden, wat overigens al een verloren strijd is.

14. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Is het zo erg met die lui online? Ik speel GTAO echt amper tot niet namelijk.

15. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.946
    Wordt het uberhaubt nog veel gespeeld?

16. PrutserNL

PrutserNL a Cool Breez3

Leuk Bevonden:
    129
    Je hebt een website waar alle money glitchen opstaan en dat soort dingen.
    Als er een nieuwe patch komt en alle huidige glitchen zijn weg gewerkt, staat er een halve dag later weer nieuwe op.
    Dat zal wel zo blijven, heb ik geen probleem mee, soms wel makkelijk en snel geld verdienen:p

Online wordt nog best gedaan, altijd volle servers, zeker na de laatste update.

17. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Ik denk het wel want ze blijven er maar updates uitgooien met nieuwe content. De keuze uit auto's op die ingame car dealer sites in GTAO bieden ook ziek veel meer wagens dan in de SP. Heb liever dat ze veel meer focus op de singleplayer leggen, maar denk wel dat het nog druk is in GTAO. Voor mij hoeft dat hele GTAO geen succes te worden, want dan wordt de kans alleen maar groter dat je in de toekomstige Rockstar games nog meer focus op online zal gaan zien. Misschien zie ik het te negatief though.

Laatst bewerkt: 27 mei 2014
  18. PrutserNL

PrutserNL a Cool Breez3

Leuk Bevonden:
    129
    Wat is er mis met GTAO dan?

19. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Ik heb er zelf weinig mee. Geef mij maar gewoon de singleplayer met de drie personages waar tenminste een beetje leven in zit. Die dingen schreeuwen naar de cops en burgers, etc...daarnaast vind ik dat hele 'grinden' in Online niet cool ook. Echt te vaak dezelfde missies voor m'n kiezen gekregen en na een tijdje wel even klaar mee.

20. PrutserNL

PrutserNL a Cool Breez3

Leuk Bevonden:
    129
    Ja dat is ook zeker waar, online is ook niet leuk als je alleen kijk naar de missies enzo.
    Met een groepje een avondje de boel terroriseren is wel leuk, ik doe zo goed als nooit missies, races of andere boelshit. daarom zijn die money glitchen zo handig:)
    Moet natuurlijk wel dikke auto;s hebben:p

Wat houd jou bezig in de story mode dan? daar was ik dan zo uit gekeken

Deel Deze Pagina