1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky Xbox one games downloaden. Hoe?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door ROBERT17040, 10 feb 2014.

  1. avdp4nl

    avdp4nl Active Member

    Berichten:
    118
    Leuk Bevonden:
    1
    oke heb je nog een site waar ik kaarten kan kopen met paypal?
    via xbox.com werkt niet omdat ik nog niet volwassen ben :F:
     
  2. Stephan123

    Stephan123 Active Member

    Berichten:
    2.780
    Leuk Bevonden:
    1
  3. avdp4nl

    avdp4nl Active Member

    Berichten:
    118
    Leuk Bevonden:
    1
  4. oneshot1tkil

    oneshot1tkil Active Member

    Berichten:
    2.424
    Leuk Bevonden:
    18
    als ik via de ms store een giftcard wil bestellen krijg ik als ik mijn order wel zetten, steeds error.

    iemand enig idee waarom dit is? en waar ik misschien ergens kan kopen.

    op die target site staat alleen 50 dollar maar moet 60 hebben.
     
  5. avdp4nl

    avdp4nl Active Member

    Berichten:
    118
    Leuk Bevonden:
    1

    Ik weet niet waarom vie me niet werkt.
    Maar target heeft kaarten van 15, 25, 50 dus mischien 50 + 15?
     
  6. oneshot1tkil

    oneshot1tkil Active Member

    Berichten:
    2.424
    Leuk Bevonden:
    18
    helaas heb ik daar net niet genoeg geld voor :\

    ik krijg steeds dit: Error Code:75550, the order could not complete try using a different browser.....

    al geprobeerd
     
  7. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    :lol: Ja Albert, snel een grote jongen worden :+
     
  8. Xandorra

    Xandorra Eigenlijk best wel gezellig

    Berichten:
    1.258
    Leuk Bevonden:
    554
    Handige aktie van mij.
    Vorige week chaotisch zoals ik soms ben en veel dingen tegelijk doe 50 dollar kaart gekocht via paypal..stom stom stom niet opgelet en NIET gekozen voor digitaal download maar shipping, uiteraard kon ups niet afleveren aan mij aangezien ik niet in Delaware woon.
    Doodziek natuurlijk, maar niks aan te doen.

    Krijg ik net bericht van paypal, geld is netjes terug gestuurd
    Toch nette aktie van Microsoft
     
  9. NE0 ID

    NE0 ID Active Member

    Berichten:
    199
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik lees nu bijvoorbeeld op de Dixons site het volgende:
    Extra informatie import model:

    - Een import versie van de Xbox One is fysiek gelijk aan de Nederlandse Xbox die straks uit gaat komen
    - Software die op de import versie draait is gelijk aan de software op Nederlandse versie
    - Het verschil tussen een importversie en de Nederlandse zitten hem voornamelijk in de nationaliteit van marketplace
    - Je kan gewoon met je Nederlandse (huidige) account aankopen doen in een buitenlandse store
    - Je kan gewoon Nederlandse live en tegoed kaarten gebruiken in een buitenlandse store met als valuta Euro’s Let op! Deze moeten wel geactiveerd worden in de desbetreffende buitenlandse store
    - Alle games en content die je koopt in een buitenlandse store zullen worden toegevoegd aan je Nederlandse account en kan je straks ook gebruiken als de Nederlandse store is geactiveerd
    - De fysieke games kunnen in alle Xbox One’s afgespeeld worden en op alle netwerken.
    - Wanneer u een bestaand live account heeft dat nog loopt kunt u die gelijk gebruiken op de Xbox one en dus ook in een buitenlandse store en/of netwerk


    Je kunt dus gewoon NL kaarten kopen zoals ik hier lees, maar hoe redeem ik mijn code in een buitenlandse marketstore?
    1. Gewoon de kaart in NL kopen,
    2. Regio van je xbox naar bv Ierland zetten (euro's),
    3. Als de regio ingesteld is dan gewoon via het menu je code redeemen?
    4. Downloaden maar...?

    Is het zo handig als ik het hier vertel of zitten er nog wat haken en ogen aan?

    Graag hoor ik of iemand hier antwoord op heeft.

    mvg NE0
     
  10. mitchdylan

    mitchdylan Active Member

    Berichten:
    1.410
    Leuk Bevonden:
    28
    Nope. Het is precies hoe je het vertelt. Ik spreek uit ervaring. Dus idd gewoon de code invoeren op Ierse marketplace, aanschaffen en downloaden.
     
  11. NE0 ID

    NE0 ID Active Member

    Berichten:
    199
    Leuk Bevonden:
    7
    Hoi Mitchdylan, bedankt voor de snelle reactie.
    Maakt u dus ook gebruik van de Ierse store? En al problemen ondervonden dat sommige dlc niet werkt met een spel dat u in NL heeft aangeschaft?
     
  12. mitchdylan

    mitchdylan Active Member

    Berichten:
    1.410
    Leuk Bevonden:
    28
    dat werkt allemaal gewoon prima. Ik heb DLC en complete games gedownload van de Ierse store en deze zijn gewoon af te spelen. Ik koop mijn meeste fysieke games bij nedgame, dus gewoon in Nederland ja.
     
  13. NE0 ID

    NE0 ID Active Member

    Berichten:
    199
    Leuk Bevonden:
    7
    Nogmaals bedankt MitchDylan, dan weet ik even genoeg! ;)
     
  14. TheBull0085

    TheBull0085 New Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoi mensen,

    Ik heb een vraag over het online aanschaffen van games op de xbox one. of in dit geval wil ik iets kopen voor call of duty ghosts.
    Ik lees overal dat de handigste manier is om us gift cards te kopen, die codes te redeemen en dat je dan kan shoppen.
    Bij werkt dit echter niet en ik weet niet waarom.

    Ik had een 15 dollar gift card gekocht en die geredeemd.
    Hierna stond dit ook op mijn account, alleen als ik op de xbox one dan naar store ga staat er de hele tijd dat ik billing info moet toevoegen.

    Nu heb ik al geprobeerd een vals random amerikaans adres op te geven, maar ik krijg de hele tijd de melding dat ik geen geldige postal code heb opgegeven.

    Hopelijk heeft iemand hier toch een oplossing, waardoor ik toch games en dergelijke online kan kopen op de xbox one.

    alvast bedankt!

    PS. ik heb geen creditcard
     
  15. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Zijn er naast goedkopere games nog meer voordelen om een buitenlandse account te hebben? Ik zou het zo zonde vinden om straks mijn account van 6 jaar te switchen voor alleen maar goedkopere games :mad:
     
  16. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Je hebt geen buitenlands account nodig, je hoeft alleen je console regio te switchen ;) net zoals met WP.

    @TheBull,

    Moet je ff zoeken op random adres generator, wie weet lukt het dan wel :)
     
  17. Xandorra

    Xandorra Eigenlijk best wel gezellig

    Berichten:
    1.258
    Leuk Bevonden:
    554
    Veel mensen doen letters bij de postcodes en dat moet niet. Alleen de cijfers gebruiken .
    Dus bvb dit hotel in Delaware meteen belastingvoordeel
    RedInn And Suites Newark - University


    1119 South College Avenue
    Newark, DE 19713
    Je gebruikt hiervan alleen de cijfers 19713 bij de postcode.

    Hoop dat het nu duidelijk is :thumbup::thumbup:
     
  18. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Ik vind t eigenlijk wel jammer dat de digitale versies van de games net niet wat scherper geprijsd zijn. Zeker omdat je ze dus niet meer tweedehands kunt doorverkopen als je ze uitgespeeld hebt. Nou is Home Sharing wel een geweldige functie, die m'n broer en ik ook zeker gaan gebruiken, maar wij hebben net helemaal dezelfde interesses, dus zullen niet elke game samen kopen.
    En ja, uiteraard heb ik m'n locatie op US staan zodat ik €45 betaal voor een game ipv €60. Maar ik blijf het raar vinden dat zowel de digitale versie als de fysieke versie van games even duur zijn.
     
  19. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Ok cool, maar zijn er verder dan nog wel voordelen of is het puur de prijs van de games?
     
  20. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Niet hoeven te disc swappen en je start games veel sneller op voor een snel potje.
     

Deel Deze Pagina