Destructoid: 8/10 - Great Joystiq: 4/5 Eurogamer.net: 7/10 Visual-M Media: 4/5 FanSided - 5.5 CeX: 5/5 T4Mag: 9.5/10 Gameblog (PS4): 4/5 - Very Good - 'Must-have' label New Game Network: 83/100 Polygon: 8.0/10 Tweakers geeft goed Gamespot 8.0 Gameinformer 8.5 Giant Bomb 3/5 GameTrailers--8.9 Gamereactor UK (8/10)
Op basis van een rijtje cijfers? Dit stuk vond ik vooral interessant om te lezen op Eurogamer. Nogal een gemiste kans: en mbt de veelbesproken aan/afwezigheid van levendigheid in de stad:
Inderdaad verrast me erg dat de game dan gemiddeld een 8 krijgt, ben erg benieuwd! Vanmiddag maar even los gaan met de game. Ik ben in ieder geval gehyped!\o/
Gebrek aan een verassend verhaal en vlakke characters is wel jammer ja, dat had de game wel net dat beetje extra interessant kunnen maken maar qua mechanics is het blijkbaar allemaal gewoon goed en vermakelijk dus ik heb geen spijt van mn bestelling moeten ze voor deel 2 maar eens even goed naar het verhaal kijken en daar wat moois mee doen want ze kunnen het wel , zie bijv Farcry 3, dat was best een leuk verhaaltje voor een vrij standaard open world FPS
Zijn die cijfers alleen voor de PS4 en de One versie of ook de 360 enzo? Want dat verschil is namelijk aanzienlijk
Nee, niet alleen, twijfelde namelijk want dacht dat ie echt hele slechte beoordelingen zou krijgen. Gelukkig niet dus Moeite waard om het te proberen nu
Pu is troep Die neem ik sl jaren niet serieus, Maar jammer dat je geen gebouwen oid kan kopen!! Lijkt dat t akkemaal een beetje karig is en korte singleplayer/die snel gaat vervelen
Ach, de PU is wel een mooi blad om te zien maar dat betekend nog niet dat ik het met hun eens ben. Vergeet niet dat hun doelgroep (net zoals Gamekings) nooit is veranderd, echter zijn wij allemaal ouder geworden . (al zijn de online vids op de PU best nog wel tof)
Ik ben er helemaal klaar mee, stomme 50.000 edities met allemaal aparte DLC, ik koop hem wel eens in de budgetbak