Bij de titels van Nintendo zelf vind ik dat helemaal niet. Maar als je bv naar een Call of Duty kijkt
Dat merkte ik toen al, hoor. Twilight Princess is echt ongelooflijk lelijk trouwens, GForce. Het is dat de artstyle goed is, want anders was het een gedrocht. Ik speel nu overigens Luigi's Mansion op mijn Wii, en die game is nog steeds best strak voor een 12 jaar oude game!
Ja die game is natuurlijk grafisch weer net iets anders als bv Mario Galaxy. Die heb ik laatste nog gespeeld en ziet er eigenlijk nog steeds prima uit.
Zojuist bericht gehad dat mijn Wii U morgen zal arriveren, als PostNL meewerkt En yeh, er zijn aardig wat Gamecube games die gewoon nog een goede quality hebben. En dreamcast games natuurlijk, Shenmue ftw :3
Grafisch was de Gamecube toch ook een beetje beter? Ik vond de Gamecube titels van Nintendo sowieso er altijd beter uitzien dan de Xbox(1) en Playstation 2 titels.
Dat kan ook door de artstyle van Nintendo liggen, maar als ik moest kiezen uit Metroid Prime of Halo, zou ik toch Metroid Prime kiezen die ik er mooier uit vond zien. Dat is dan nog een klein voorbeeld.
Ik had Halo als de laatste game verwacht die je zou noemen Maar je hebt gelijk betreffende de artstyle.
1 game zal weinig doen; als ze nou eens een paar knallers achter elkaar uitbrengen, dat zal wel eens kunnen helpen. En een prijsverlaging natuurlijk.
Oeh dat zou ik niet zeggen, het is niet zomaar een game. Hele volksstammen hebben NIntendo consoles gehaald specifiek voor Mario kart. Helemaal als er veel reclame komt op de televisie. En als mensen dan een Wii U met mario kart dan kopen ze wellicht ook andere games, meer mond tot mond reclame etc etc
Het had verstandig geweest van Nintendo al zouden ze of de 3ds versie van Super Smash Brothers tegelijkertijd uitbrengen met de Wii U versie of later. Aangezien dan de meeste mensen hem al hebben op de 3ds en dan de Wii U versie misschien overbodig vinden. Ik koop ze waarschijnlijk beide maar het is toch iets wat ze eigenlijk beter hadden kunnen aanpakken.
Dat dachten sommigen ook van Mario Bros en Mario 3D, en toen Zelda WW....voor 1 game kopen de meesten geen console.
Ben benieuwd of ze op de E3 Hyrule warrior en X een release date gaan geven. Dat zijn 2 games die ik jaar wel zou willen spelen. En een aankondiging voor een nieuwe zelda zou ook nice zijn
Bayonetta 2 en X zullen wel een releasedate krijgen. Nieuwe Zelda wordt sowieso geshowed. Wat nog meer te verwachten? - Ik verwacht sowieso 2 of 3 nieuwe games van Nintendo op E3. Waarschijnlijk nieuwe entries in oude IP's, maar misschien ook een nieuwe IP. - Nieuwe project van Retro Studios, wellicht slechts een teaser. - Skylanders Nintendo poppen dingetjes.
Wii U net binnen Zal Zelda TP es even opzoeken deze week en moet nog ergens cheap een zwarte nunchuk weg halen
Holy shit Grave o_o Bart Smit heeft me de verkeerde gestuurd yey! Heb nu dus de Super Mario Bros U. package. Eh, don't care that much. Dat bespaart me weer denkwerk over wat ik zou doen met mijn Wind Waker code :3
Die poppetjes schijnen te werken met smash brothers wat een toffe toevoeging zou kunnen zijn. Daarnaast een Zelda / Mario achtige game die ook met die poppetjes werken please . @Grave, Nu is de vraag of je die Zavvi games nog wel gaat spelen die van mij happen ook stof.