idd de enigma code, en die Egg is waar je naar de 3d gameplay kan gaan ,toch! ik weet niet in welk chapter dit zit
Enigma codes heb ik geen flauw idee ik had ze gewoon van internet. En die easteregg zit in het safehouse level helemaal boven op zolder door de toolkamer heen waar je die messen kan gooien tegen het bord daar links ligt een matras die moet je hebben.
Zag dat alles al online staat qua locaties ed. Echter vind ik het veel leuker om ze zelf te vinden. Tot nu toe mis ik er nog best een aantal. De "nightmare" kan je haast niet missen.
Er is aleen maar SP dus ja daar is het voor Modes die het nog moeilijker maken. En ja je moet alle engima codes vinden ervoor.
poeh dit spel is wel ff wennen als je veel Titanfall gespeeld hebt. denk dat ik hem even laat liggen tot ik daar op uitgekeken ben.
Shotgun pakken en dan die kogels kiezen die van de muur afspringen ook en dan bijv boven een ventje knallen zodat kogels naar beneden schieten via de muur. Indirect via een muur of de grond dus.
aah ok thx, die kogels heb ik volgens mij nog niet.. ben nu in chpater 10 of 11... denk dat ik ze nog moet krijgen?
Je kan het zien toch? Het staat rechts onder in beeld welke kogels geselecteerd staan. En anders gewoon even dpad naar rechts drukken dan merk je vanzelf of je andere kogels schiet.
Kan bij de shotgun geen andere kogels selecyeren dus neem aan dat ik ze niet heb, wist zouezo niet dat er voor wapens verschillende soorten kogels waren
Yep, alle wapens hebben een secundaire optie (shred bullets, silencer, grenade lanceer, etc.)! Enkel voor sommige moet je ze vinden en andere krijg je automatisch. De shotgun upgrade krijg je automatisch bij het begin van een chapter. Welke weet ik niet meer uit hoofd,.... kortom even geduld nodig. De Superlaser is overigens de enige met meerdere upgrades en heeft van het begin af aan al een secundaire optie. Verder kun je nog je wapens upgraden door sommige perks,..... groter magazijn, batterij, etc.
Zit in chapter 3 of 4 moet 2 grote robots killen. Hoe krijg ik deze in Godsnaam snel kapot? Steeds kogels op!
Als je van de auto af valt,.... Simpel staan twee turrets (die je er dus ook vanaf kan pakken) en binnen in een woning tig handgranaten. Succes!