Ik heb dat online gedeelte voorlopig ff disabled staan. Eerst ff singleplayer en dan zie ik wel weer Auto rijden valt me ook reuze mee eerlijk gezegd. Ben je snel aan gewend. En is natuurlijk ook wel realistischer dat gas terug moet nemen voor bochten enzo ...
moet ik weer zo lang wachten haha Heb het spel via bartsmit besteld. krijg het spel mooi morgen binnen \o/\o/\o/
lol gemerkt ja, synchronizeren lukte ook nog niet Weer even spelen, benieuwd of ik buiten in de open wereld ook nog 75fps heb op ultra (buiten shadows, high en aa op temporal smaa), dat zal wel niet dus moet dan wel even tweaken
Eerste missie zit erop. Besturing in combinatie met het hacken is even wennen. Het autorijden is ook even wennen, maar werkt verder prima. De game ziet er naar mijn mening prima uit, ik heb niks te klagen. In-car view is ook vet
Volgens mij kan je niet iemand uit je friendslist hacken, maar alleen randoms... dat zou erg jammer zijn
Ik heb hem op de X1. Ziet er in mijn ogen prima uit. 's avonds in het donker oogt alles wel mooier dan overdag, zeker als het regent komt het grafisch goed naar voren. De spiegelingen in het water is ook mooi gedaan alsook zonsondergang. Het verhaal zit tot nu toe goed in elkaar ( pas bij missie 4 ofzo )
ik heb het spel ook maar ik snap ff 1 ding niet , hoe zit dat met die online contracten ? heb t spel op nederlands staan voor de duidelijkheid , er staat bij onlinecontracten (map) online-achtervolging , daaronder staat , voltooi de inleiding van onlinecontracten om vrij te spelen ..... hoe kan ik die inleiding starten ?
Best vaag allemaal. Weet ook niet of het bij mij vanzelf ging of dat iemand mn game inkwam. Maar je moet op je foon naar online contracts en daar een hack starten geloof ik. Die rechtsonder request hack
jah dat klopt inderdaad , hier staat ook online hacken , maar daaronder weer exact dezelfde tekst , voltooi de inleiding van onlinecontracten om vrij te spelen
Hmm bij mij ging het gewoon uit het niets toen iemand me binnen viel. Alleen dacht ik dat dat een tutorial was en weet nog steeds niet of dat het geval was of niet. Ook wat ik hierboven zei, ik kan niet vinden hoe ik friends kan hacken, als het uberhaupt kan