Watch Dogs heeft geen pre-install dus waarschijnlijk pas te downloaden wanneer ze de store updaten. Destiny wordt 1e pre-install game op de PS4 en die zal je dus om middernacht op release kunnen spelen en daarvoor alvast kunnen downen. Aangezien het in de US vroeger is heb je Watch Dogs dus idd eerder als je hem morgen hier in de winkel oppikt.
Infamous was laatst ook de avond ervoor om 12 te downloaden jammer dat het hier niet bij gebeurd. [yt]QlT8mImE1GI[/yt]
Nope Totaal voor $60 betaal je eur. 47,45 euro (ik geloof dat je 2 orders moet plaatsen, dacht dat er geen mogelijkheid is om 50 + 10 in 1 keer te kopen, zo wel dan 0,80 er af halen voor de 2e ideal betaling). $60 via amazon kopen kostte me een paar weken terug 44 euro.
Ik zeg ook 50 dollar he maar gewoon 100 dollar doen is wel lekker voordelig als je ook een paar goedkopere games wilt ideaal is het niet zo, maar heb geen cc dus tja..
Is er hier iemand die me wilt helpen met het behalen van de 'beat your friends score' trophies bij Rayman, uiteraard help ik jou dan ook. (PS4)
Gewoon een extra account aanmaken. Met je extra account een extreem lage score halen. En dan met je eigen account de score verbeteren. Heb ik ook gedaan.
Haha, dat kan ook inderdaad! Maar dan moet ik op dat andere account ook PS+ hebben anders gaat dat niet werken... Of wel? Ben de afgelopen week niet veel op t forum geweest maar ik begreep dat er wat probleempjes zijn? XD
Tja zoals alles dat ik bestel op dit moment wacht al 3-4 weken op Child of Light en mijn Vita grip en nu is Rayman ook vertraagd. Duurt 8 dagen ofzo voordat de game verstuurd wordt
PlayStation Plus-games voor juni PlayStation Plus, de betaalde versie van Sony's PlayStation Network, heeft als service een aantal gratis games. Dit is elke maand verschillend. Een aantal PlayStation Plus games voor juni zijn al bekend! PS Vita - Dragon's Crown: 2D vechtspel (met RPG-elementen) PS3 - NBA 2K14: Sport (basketball) PS3 - Lone Survivor: Survival Horror PS4 - PixelJunk Shooter Ultimate: Puzzel Shooter PlayStation Europe zegt op Twitter:“… that list is incomplete”. Dat betekent dat er meer games bijkomen. Donderdag (morgen) wordt de lijst officieel bekendgemaakt.