Verdulleme! Ach, dan nog maar even 2 nachtjes slapen, al is dit mijn ''eerste'' Mario Kart sinds Double Dash. (N64 versie ook nog wel gespeeld met vrienden) Maar was deze game nu 1080p of toch niet echt 1080p?
Noes! Ik had meer van m'n WiiU verwacht... ach hij is wel 59fps en bevat meer kleur dan alle next-gen games bij elkaar (ik tel sunset overdrive niet mee)
Morgen is het een zondag dus ik hoop dat ze vanuit Nederland dan verstuurd worden. Sowieso komt er geen post morgen. In het ergste geval versturen ze hem in Nederland pas vrijdag en heb je hem pas zaterdag...
Ok cool. Dat hoopte ik al. Heb hem bij bol.com besteld. Dan zal ik vannacht wel een mail van ze krijgen.
na lekker dan..heb je nu een stel baby's..nee dat trekt volle zalen (ok..me dochter zat die wel zijn, baby peach)..ha ha. hoe meer chars hoe beter. ik vraag me af, zuiderparkgames gaat het spel vandaag versturen, maar morgen is het hemelvaart, dan wordt er toch geen post bezorgt?
Met babies bedoel je de kinderen van Bowser? Want daar zitten er ook een stuk of 6 van in. Zeg maar die bazen van wereld 1 tot en met 7 in diverse Mario titels.
Ja ook. Maar bedoelde baby Mario, Luigi enz. Na word of toad of light denk. Verstuurd vanaf mijn HUAWEI G700-U10 met Tapatalk
Zijn al meerdere die hem hebben en een aantal winkels die hem al verkopen maar hier in de buurt nog niks. Bij GM wachten ze op bericht van het hoofdkantoor.