vind ik niet erg, die belachelijke drukte in November mag best een beetje meer uitgesmeerd worden naar Augustus t/m November voor mijn part
Kan echt niet. Batman. Evil Within. Alien. Dragon Age en Evolve zelfde maand.. Ja uitgesmeerd.. maar niet alles in 1 maand
Mja...voor ons zijn het ook niet heel erg interessante games. Allemaal van die visual novels zijn het. Voor mensen die echter Japans kunnen misschien wel. Je zou zeggen dat NeoGAF echt wel wat members heeft die dit boeiend vinden. Hier misschien ook wel.
Cool Bethesda doet goede zaken wat betreft uniekere games op de markt op dit moment. Wolfenstein lijkt mij zeker nog een keer leuk om voor een leuk prijsje te spelen en evil within lijkt mij ook erg tof. Ben benieuwd hoe dit uit gaat pakken verder. Klinkt leuk iig
Dit zeggen ze over Hitman: Next Hitman will miss E3 2014 Er was toch een site die beweerde dat de game nog voor dit jaar gepland stond? No way dus.
Grote aankondigingen beloven ze...interesting. Ben erg benieuwd naar beelden van deze uitermate veelbelovende RPG. http://www.vg247.com/2014/05/29/tak...mption-a-permenant-franchise-expect-a-sequel/ Vrijwel zeker dus dat de nieuwe Rockstar game in 2015 Red Dead 3 zal zijn. Een GTA V remaster is geen nieuwe game.
Mooi, maar ik heb seizoen 1 voor de pc voor slechts € 5,- gekocht... ik heb het vage vermoeden dat deze versies wel een stukje duurder gaan uitvallen.
Ik wacht met het kopen van seizoen 2 wel weer tot een mooie deal. Kan ik ze ook gelijk allemaal achter elkaar spelen.
dat ze ook niet even season one en two kunnen bundelen. Zo groot zijn die games toch ook weer niet qua geheugen. Moet best op 1 bluray schijfje passen toch?