Xbox One vs. PS4

Discussie in 'Algemeen' gestart door Dusky Demon NL, 26 mei 2013.

1. Rienbu

Rienbu Active Member

Leuk Bevonden:
    711
    Mwa, hij heeft er uiteindelijk geld voor betaald bij de kassa. Wat hij daarna ermee doet staat buiten oplichten lijkt mij.

2. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Je geeft je pre order weg zonder winst omdat je iemand anders die PS4 wilt geven. Niet dat hij hem met winst gaat verkopen. Normen en waarden. €300 winst denk al zal die persoon het tch niet redden in de maatschappij. Mensen kotsen van dat soort personen namelijk.

3. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Was nog een vriendin ook he. Was.. ah well. Les geleerd

Laatst bewerkt: 23 mei 2014
  4. Leis

Leis Arkham Knight / 2015

Leuk Bevonden:
    7
    Wat een kut wijf. :+

5. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Jij en chicks... bad combination!

6. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    http://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-2014-watch-dogs-performance-analysis

Digital Foundry: Watch Dogs performance analysis

7. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Hoor ik idd van veel PC gamers. Dat het allemaal niet echt super is en een slechte port is geworden.

8. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Gameplay is ook niks dus maakt niet uit hoe goed hij performed ;)

9. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Kan het hier niet mee eens zijn. Het is maar wat de gek ervoor wil geven, het boeit me echt niet. Zelf was ik te gierig en wilde ik mijn PS4 zelf houden, maar als ik er nog eentje had dan had ik in die tijd ook vet meer gevraagd.

De grens wordt bepaald door de koper, niet door de verkoper. Als ik een PS4 voor € 900,00 kan verkopen omdat een koper perse een PS4 wil hebben, wat is dan het proleem? Al dat gezemer van die moraalriddertjes die dat niet tof vinden. Slaat echt helemaal nergens op. Als iemand mijn schoenen voor € 600,00 wil kopen omdat alle schoenenwinkels sluiten, so what?

10. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ik vind dat wanneer iemand er 2 heeft niet een probleem.

Echter waren hier ook kansloze sloebers op het forum die bv 10 X1's gingen halen in Duitsland om die te verkopen. Terwijl de mensen die er 1 voor zichzelf wilde hebben er geen konden krijgen.

11. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Ik moet zeggen dat ik er met consoles iets minder moeite mee heb, ook al vind ik het daar nog steeds niet netjes.

Met concertkaarten ed kan het imo echt niet. Kunst en cultuur in een land zijn belangrijk. Dat wil je zoveel mogelijk toegankelijk houden voor iedereen in Nederland. Echter door het ontstaan van tussenhandelaars wordt dit meer dan eens bemoeilijkt.

Het is toch belachelijk dat ik tien minuten na opening kaartverkoop finalewedstrijd basketbal voor komende zaterdag al achter het net viste en nu de kaarten voor 50 tot 150 per stuk langs zie komen op marktplaats |:-

Laatst bewerkt: 28 mei 2014
  12. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Zoals sommige het hier zien dus niet. Supply en Demand. Maar net wat je er voor wilt uitgeven.

Maar goed ik ben het met je eens, eigenlijk met betrekking tot alles wat snel uitverkocht is. Als je het niet nodig hebt, koop het dan gewoon niet. Mensen doen dit puur om snel extra centje te verdienen.

13. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Wat ik er vervelend aan vind is dat de retailers gewoon netjes voor de normale prijs verkopen en er dan een sjacheraar met de dikke marge vandoor gaat.

Mannetje van de Intertoys waar ik mn PS4 heb gekocht baalde ook ontzettend dat zij heel erg weinig geleverd kregen want hoe vaak heb je als winkelier nou een product waar mensen echt voor in de rij staan?

En dan moet je netjes voor de normale adviesprijs verkopen (die paar consoles die je dan binnen krijgt) en 1 of andere hobbyist zet jouw inventaris op marktplaats en gaat er met 10 keer jouw marge vandoor.

Zou nog liever zien dat de winkeliers ze dan zelf gewoon bij opbod verkochten :+ dan bepaalt de koper nog steeds de prijs

14. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Dat is ook de reden dat ik er met consoles minder moeite mee heb. Een spelcomputer komt later wel weer beschikbaar en is mi ook een stuk minder noodzakelijk dan kunst en cultuur. Daarnaast komt een bepaald evenement zoals de finalewedstrijd komende zaterdag niet meer terug. Ik kan niet op een later moment nog wel naar de wedstrijd toe. Kunst en cultuur en de toegang daartoe zou mi dan ook buiten het spel van vraag en aanbod moeten blijven, of iig meer dan wat nu gebeurt met de tussenhandel.

Maar goed dit is ook voornamelijk even mijn frustratie omdat ik bij alle finalewedstrijden (thuis) van Donar ben geweest en de laatste nu moet missen |:-

15. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Ik heb nog extra kaartjes

16. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
  17. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
  18. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    IGN...
    Wat een comparison. :lol:

19. Wildstylez NL

Wildstylez NL Kapitein Iglo

Leuk Bevonden:
    3
    Dit meen je niet. Jezus wat een halve die dat heeft gedaan.

20. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    PC heeft echt weinig details

Deel Deze Pagina