Mooi, dan laat ik het eerst maar online. Hopelijk word ik niet teveel lastig gevallen, heb daar een pesthekel aan als het als een verplichting voelt iets online te moeten aanzetten of doen. Vanavond laat dan nog maar even de game checken.
Dat wist ik al, en heb inmiddels ook al gelezen dat dat hele gezeur om het online hacken totaal uit zijn verband gerukt schijnt te zijn. Ik las zoiets via Google. Ik merk het vanzelf wel.
Inmiddels de game al wat uren gespeeld. Vind het nu al te eentonig worden. Het hacken, het is uniek. We hebben het nog nooit gezien, maar iedere missie doe je hetzelfde. Camera hacken, gasten lokken, dingen laten ontploffen, code hacken etc. Ik zal de game uitspelen voor het verhaal en daarna niet meer aanraken. De stad vind ik totaal niet goed leven waar dat bij gtaV dus wel zo is. Maargoed ik zal de game daar verder niet mee vergelijken. Leuke game, maar nee niet de topper die ik had gehoopt.
Heb de game even gezien bij m'n broertje, die heeft 'm op de PS3. Wat een gedrocht zeg. Personage ziet er wel netjes uit, maar daar is ook alles mee gezegd.
Voordat iemand weer zegt waar ik hem moet bestellen of dat ik meer geduld moet hebben. Of een Drama Queen ben Jorrie! Wel met baard dan hé?
Ik kwam hier om min of meer hetzelfde te posten. Ik heb inmiddels wat uurtjes gespeeld en het viel me op dat echt elke missie hetzelfde is. Rij van A naar B, hack wat camera's, volg het gloeiende lijntje en hack het object dat je nodig hebt. Het is na 5 missies al erg repetitief aan het worden. Het vervaal vind ik tot nu echt totaal niet boeiend. Het autorijden is niet slecht... maar het begint me eigenlijk steeds meer te irriteren. Het online gedeelte vind ik nog wel steeds grappig om te doen maar ik denk dat ik bij nader inzien vrij snel klaar ben deze game.
Zo blij dat ik mijn portemonnee docht heb gehouden.... Ik zou het amper een half uur volhouden aan de comments en gameplay te zien ;-)
Hacking? Online gedeelte is wel tof hoor. ^^ Ben alleen maar personen aan het hacken aardig leuke momenten gehad.
http://www.marktplaats.nl/z.html?query=Watch Dogs&categoryId=0&postcode=&distance=0 Ik zie er al idioot veel online zeg. Zelfs als een One versie via download kaart voor 25 euro.
Dat repetitieve gevoel had ik juist snel bij de laatste GTA, kon mij er dan ook niet meer toezetten om het spel uit te spelen. Nou heb ik WD waarschijnlijk nog niet lang genoeg gespeeld om mij hieraan te irriteren, maar voorlopig heb ik er erg veel plezier mee... Weer eens een andere invalshoek, dan de meeste sandbox games.