NIET doen voor 30 mei want dan loop je je gratis game mis. Weet je wat het ook is met mij....ik heb al sinds MK64 niet echt heel veel MK gespeeld meer, lang geleden dus. Misschien is dit juist het juiste snelheidsgevoel voor MK en dat de banen wat kort zijn ook.
Ja..goed plan. Als je de code toch pas in juli krijgt. Verstuurd vanaf mijn HUAWEI G700-U10 met Tapatalk
Vandaaf flink de singleplayer gespeeld en veel vrijgespeeld met 50cc. Daarnaast nog flink online geraced tegen vrienden. Heerlijke game. Ook werkelijk prachtige details zoals dat je karts echt blauwe gravity sporen op de weg achter laten, indrukwekkende effecten op de grond. ..bijna een soort bumpmapping. Met deze stijl en graphics wil ik een Mario Galaxy 3 zien of iig een echte proper 3D Mario.
Iemand een leuke site gevonden met alle unlockables? Coins geven btw een kleine speed boost als je over ze heen rijdt en increasen je max top snelheid. Je kunt er max 10 collecten
Ja en nee. Het zat in de eerste Mario Kart, maar is eigenlijk pas weer sinds Mario Kart 7 opnieuw een ding.