ik denk awd, wellicht seat of soortgelijke en wellicht voor de grap of echt als amateurs cup een makkelijke b/c cuppie.
Wellicht dat we het divisie idee verder kunnen uit borduren, waarbij we dus ook echt bij de laagste divisie met simpelere wagens rijden.
En zo bij elke divisie de druk, gevoeligheid en de klasse opbouwen.
Dit zo dan elk "season". De nummer 1 bij <8 en de nummer 1 en 2 bij >8 gaan een divisie omhoog het volgende season, en zelfde voor de laatste spelers.
voorbeeld.
-Season X-
divisie A = RWD a klasse and up, tune = no room for errors
divisie B = RWD/AWD b klasse and up, tune = "twitchier" than B but slightly more forgiving as A
divisie C = AWD max A klasse, tune = slightly more to grip than power
divisie D = AWD max B klasse, tune = totally grip based
Maar het kan natuurlijk ook zijn dat men liever niet wil worden gepromoot en liever in de divisie blijft.
Dat is natuurlijk iets wat we eigenlijk vanaf t begin moeten afspreken hoe daar mee om te gaan.
Ik kan me namelijk goed voorstellen dat je NIET wilt promoten.
Dat zou wellicht een perk mogen zijn voor diegene die gepromoot KAN worden.
Dan moet hij binnen enkele dagen na bekend worden van het nieuwe season of hij wel of niet in de huidige divisie blijft.
Diegene die gedegradeerd word heeft helaas geen keuze, en kijkend naar hun niveau zullen ze wellicht de volgende season meer kans maken om te promoten.
Nieuwe spelers zouden adhv een test race kunnen laten zien wat ze kunnen zodat ze niet onderaan hoeven te beginnen maar gewoon op hun niveau kunnen beginnen.
(dit was 1 van de fouten van consoleracers, hierdoor verloren we toch behoorlijk aantal spelers)
Laatst bewerkt: 29 mei 2014