Ik heb een tijdje terug mijn beide DS4's (releaseversie) een-voor-een opgestuurd naar Sony, en ik heb toen ook nieuwe controllers gekregen. Dit is hooguit 2-3 maanden terug zoiets. Nu heb ik die nieuwe, en die laten alweer dat rubber los. What the hell Sony? Moet ik om de paar maanden nieuwe controllers fixen ofwat is dit.. Die nieuwe wat ik nu heb, die dus ook al rubber loslaten, zijn precies hetzelfde typenummer als de release versie. Ik dacht dat er een nieuwe versie controllers zou komen die dit probleem niet hebben? .. Kortom, weer maar eens met Sony bellen .
Wat doe jij met die controllers? Mijn 2 controllers hebben nog steeds geen enkele schade... Maar misschien is die opzetstukjes aanschaffen een goede optie. Kosten een tientje dacht ik bij Bol.
Ja geen idee. Snap niet dat ik die zo snel verslijt Ik ga er altijd met schone handen aan, maar heb vaak wel de neiging wat harder erop te duwen. Vooral bij Battlefield wanneer men rent, duw je die stick continu naar voren. Of bij Trials duw ik die stick alle kanten op en hoe harder je duwt hoe beter het gaat *uhhum*.. Nee maar, ik speel eigenlijk helemaal niet zoveel eigenlijk. En toch ondervind ik dit probleem met die stickies.. Jah model is dat eigenlijk als ik me niet vergis MODEL CUH-ZCT1E nummer eventueel: 111023B0525647
Weet niet of ik hier helemaal goed zit met mijn vraag, maar jullie hebben er vast verstand van Ik wil graag mn ps4 aansluiten op de home cinema set (HCS). Het probleem is echter dat er op de HCS maar 1 optische aansluiting zit, en deze gaat naar de HD ontvanger van ziggo. De HDMI aansluiting die op de HCS zit gaat naar de tv. Hoe kan ik mijn ps4 dan aansluiten? Is er misschien een splitter voor de optische aansluiting oid?
Ja, een splitter is de oplossing! Heb ik ook....geen idee meer waar ik em vandaan heb, had die ook via een link hier op XBW paar jaar terug... EDIT: bij allekabels.nl hebben ze er ook een paar...
Ah ok, mooi. Ik zie hier staan dat ze een optische schakelaar aanraden (ipv een splitter) ofzo. Waarom dat?
Je kunt ook één optische kabel vanaf je TV zelf naar je HCS trekken en de rest gewoon met HDMI aansluiten op je TV. Het geluid van zowel je Ziggo Kastje en je PS4 zal dan via je TV naar je HCS gaan, je zal dan (afhankelijk van je TV) wel enig qualiteits verlies kunnen hebben.
Dat zou een stuk makkelijker zijn. Dus dan gewoon een HDMI van Ziggo kastje naar tv, en een 2e HDMI van PS4 naar tv?
De kans is aanwezig als je het geluid van de tv terug gestuurd naar de HCS dat je een vertraging in het geluid krijgt. Het beeld loopt dan niet synchroon met het geluid daarom is het beste apparaat rechtstreeks via een optischekabel te verbinden met de HCS.
wtf mijn PS4 springt ineens uit het niets vanzelf aan en eject de disc die er in zat Iemand dit ook al gehad
Heb de laatste tijd last van flikkerend beeld bij het uitzetten zwart en wit flitsend aan de zijkanten van het scherm.. iemand hier ook last van?