Is de ost al uit wanneer Spoiler die bazendude met een bazenspeech tyrions champion wordt? Bazenscene was dat En Spoiler die Reek torture gaat echt te ver gasten. Damn. Nog erger dan alle Starks gekilled bij elkaar.
Damn, vorige week en deze week seizoen 1 nog eens gekeken, eigenlijk merk je nu al aan Petyr wat voor plannetjes hij heeft... en wat hij van wie vindt. Vraag me af of dat ook zo bedoeld was. En er zit ook echt fucking veel "foreshadowing" in zeg, damn.
Zie het er ook niet van in waarom de rest van de wereld GoT niet gewoon illegaal mag downloaden als Amerika feest viert.
Het zal daar inderdaad wel totaal anders gaan dan hier. In dat geval ben ik het zeker met je eens. Hier met die episode!
Blijf Internetpagina's met betrekking tot deze serie vermijden. Grootste spoiler van dit seizoen staat volop op Internet. Een gewaarschuwd mens telt voor twee! Ook al weten de meesten het wel!
Spoiler De komende! @ One Shot: Wil je een PM??? Ik ga vanavond op stap, dus je kan nog een uur nadenken voor ik weg ben.