Dacht net even Mario Kart op te pikken bij Mediamarkt Hoorn, zegt die kerel doodleuk dat ie niet binnen is gekomen en pas over 8 á 10 dagen komt. Dan maar naar Bart Smit.
[yt]UhjB2fisU6I[/yt] Was ook wel een leuk raceje. Online is ook wel tof, moet alleen even uitzoeken hoe we het makkelijkst met XBW kunnen racen.
Ja kan kloppen. Iemand bij ons heeft hem woensdag helemaal bij postbedrijf opgehaald. Gister is er niks verstuurd vanwege Hemelvaart. Dus toen zelf maar opgehaald anders zouden wij ook niks hebben het hele weekend
Post is nog niet geweest en gaat vandaag ook niet meer gebeuren, gaarheid dan maar tot morgen wachten. Maar om het topic maar niet vol te spammen zoals de gemiddelde ongeduldige gamer moet ik wel zeggen dat Mario Kart 8 er geweldig uitziet, alleen vraag ik me af hoelang het in je eentje leuk blijft.
Sonic Lost World schijnt een enorm matige game te zijn, Wonderful 101 vond ik zelf niet geweldig in de demo (demo in de eshop!) en ik heb dus Pikmin 3 gekozen. Stuk gespeeld en ik vind het een toffe game.
Ouders zijn het papiertje kwijt geraakt dat ik meegaf, dus nog geen Mario Kart 8 voor mij :3 Dan bestel ik hem maar op het internet.. betekent alleen dat ie pas Dinsdag binnenkomt aangezien de post veel te lui is en niet meer op Maandag bezorgt. In ieder geval bijna niet :3 Sonic Lost World ligt echt aan personal preference. Er zijn mensen die het heel leuk vonden en natuurlijk mensen van de andere kant. Maar meh, Sonic heeft een van de slechtste fanbases ooit dus daar moet je het niet op baseren Wonderful 101 schijnt aardig te zijn, maar denk niets voor mij in ieder geval. Pikmin 3 word waarschijnlijk ook mijn keuze, maar ik heb nog een tijdje :3
Dat is wel heel pauper. Vind het niet lekker spelen in vertical splitscreen. Overigens had de persoon hier over battlemode gelijk. Op tracks gaat het nergens over en is gewoon niet speelbaar. Totaal niet over nagedacht, hopen dat er maps komen als DLC.
Heel jammer dat,,, je alleen kunt praten voor en na de race en niet tijdens. Why?!!! je na een race niet een ander personage of kart kan kiezen en de room moet sluiten om dat te kunnen doen. Beter gooien ze dat nog in een update. Verder een topgame.