1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky Gamen met een gaming headset

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door scarluuk, 12 apr 2010.

  1. GstNick

    GstNick Active Member

    Berichten:
    250
    Leuk Bevonden:
    10
    Thanks voor de info, heb net de px4 besteld \o/
     
  2. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Vergeet de adapter niet. :)
     
  3. GstNick

    GstNick Active Member

    Berichten:
    250
    Leuk Bevonden:
    10
    Nee :) heb ik ook besteld. Thanks nog
     
  4. deVerdeler

    deVerdeler Member

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar kan je de chat geluid en game geluid afzonderlijke van elkaar de volume instellen?
     
  5. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
  6. Insane/Erret

    Insane/Erret If in doubt.. Flat out

    Berichten:
    1.575
    Leuk Bevonden:
    108
    Ik heb sinds afgelopen dinsdag de officiële xbox one headset, en hij bevalt echt goed, zit comfortabel en geluid is verrassend goed. Prijs kwaliteit is zeer netjes
     
  7. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Heb ook de PX4.
    Werkt super met m'n Xbox One.
     
  8. deVerdeler

    deVerdeler Member

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben bang dat als ik van mn tritton pro+ naar px4 ga te veel verschil merk. Maarja moet wel kunnen communiceren
     
  9. GstNick

    GstNick Active Member

    Berichten:
    250
    Leuk Bevonden:
    10
    Px4 is al aangekomen! Relax. :) deze avond mij is mee bezig houden . Ben benieuwd, men eerste headset voor te gamen. Nu nog wachten op de adapter...
     
  10. assaultpr0

    assaultpr0 Active Member

    Berichten:
    862
    Leuk Bevonden:
    90
    Ze zijn er wel mee bezig, met surround sound via die adapter. Het idee is dat de Xbone het 5.1 geluid zelf om gaat zetten, zodat elke headset straks surround is op de Xbone. Zou geweldig zijn!

    Overigens ben ik echt heel blij met mijn Xo4´s. De geluidskwaliteit is in mijn optiek zeer vergelijkbaar met de Steelseries siberia V2´s, en dat is een groot compliment voor de TB´s.
     
  11. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Het is mogelijk zei Penello maar ik denk niet dat het snel gaat gebeuren. Als het al gebeurd. :)
     
  12. deVerdeler

    deVerdeler Member

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik d8 dat de xbox one dat al kon joh
     
  13. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Wat bedoel je?
     
  14. deVerdeler

    deVerdeler Member

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    Omzetten naar surround. Dat deed tie toch al...
     
  15. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Dat doet de adapter niet. :)
    Verschil zit tussen de officiele Xbox One headsets en normale headsets. Bij de officiele gaat alles via de adapter. Chat, geluid etc. Niks aan te sluiten op je console of TV.
    Bij de gewone moet je dat wel nog doen en is die adapter puur voor de chat. Het geluid gaat nog via de TV, console wat je wilt en kan je het gewoon op 5.1 zetten. Dat kan dus niet bij de officiele headsets omdat de adapter die ook het ingame geluid regelt dat die niet kan. :)
    Daarom zijn al die headsets ook alleen Stereo. :)
     
  16. deVerdeler

    deVerdeler Member

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    En daarom botst die adapter met m'n tritton pro+ ... ik krijg geluid vanuit m'n xbox (surround). Surround wordt gewoon door tritton geregeld (4 speakers per oor), and chat via adapter. Echter ook gamegeluid gaat door adapter en dan hoor je alles dubbel en echoën. Dus heb die adapter maar teruggebracht en ik ga m'n tritton maar verkopen.
     
  17. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Waarom koopt niet iedereen gewoon een astro
     
  18. Nosferatu111072

    Nosferatu111072 Active Member

    Berichten:
    77
    Leuk Bevonden:
    0
    Omdat niet iedereen van spruitjes houdt!
     
  19. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik ben alvast een beetje aan het kijken wat ik straks in september ga doen wanneer ik de Xbox One haal. Ga ik voor een surround set of blijf ik bij headphones? Ik denk dat mijn buren in mijn portiekwoning het meest blij met het tweede zouden zijn.

    Ik wil dit keer echter wel voor een draadloze gaan als het even kan. Want ik heb nu eentje van Astro, en hoe geweldig het ook is. Ik wordt gek van de bedrading en de bedrading is eigenlijk nog te kort ook. Kortom...ik wil naar de mogelijkheden kijken voor een draadloze.

    - Welke headset geeft het mooiste geluid? Graag een krachtige bass ook.
    - Welke gaat het langs mee voordat hij weer opgeladen moet worden?
    - Welke zorgt voor de minste problemen qua dat hij andere dingen oppakt/opvangt....storing dus?

    Ik heb gekeken naar die Astro A50 en die gaat iets van zes uur meer. Op de site van Turtle Beach zie ik ook veel modellen, maar welke draadloze van hun zijn nou ECHT goed? Ze hadden toch een speciale lijn gemaakt voor Xbox One? Welke zijn dit precies? Want wanneer ik op hun site kijk naar draadloze headsets die compatible zijn met X1, krijg ik een shitload, maar dat zijn echt allemaal niet de meest recente.
     
  20. dannygielen

    dannygielen Active Member

    Berichten:
    188
    Leuk Bevonden:
    137

Deel Deze Pagina