Leuke kill paar dagen geleden: http://xboxclips.com/video.php?uid=...z NL&vid=568d56dd-6abf-4d3a-9106-6622e73a2f1b ( na de eerste keer dood gaan uiteraard. )
Wat is de meest recente versie? Want ik start nu Titanfall voor de eerste keer in twee weken weer eens op, maar krijg geen update? Heb v1.0.3.12 nu. Heeft hij netjes op de achtergrond geüpdatet via Instant On?
Denk het wel dan. Nu ook btw de app voor Android en Windows. http://www.titanfall.com/news/titanfall-companion-app-now-available?sf26260583=1
Wordt dit spel nog veel op de 360 gespeeld? Ik zit te denken om 'm aan te schaffen, heb wel behoefte aan een nieuwe online shooter.
Blijft toch een tof spel. Moet zeggen ik speel hem minder dat ik had verwacht met name omdat BF altijd leuk blijft. Maar Titanfall speelt gewoon lekker en het is fijn om lekker snel te kunnen bewegen samen met snelle gunplay.
Hoe zijn Jullie Gen 4 doorgekomen??? Schieten met een snipergun in deze game vind ik echt waardeloos... Tips?
bedoel je met de plasma rail gun? Gewoon Last Titan Standing spelen en achter je teammaten blijven. Constant het wapen helemaal opladen en dan schieten om Titans die bijna dood zijn. Ik haalde op deze manier vaak 8 titans per potje neer. De plasma rail gun is zelfs me favorite Titan weapon geweest. Dat ding is ubersterk. Gewoon ff oefenen
Merk wel als ik een silencer gebruik dat het een stuk beter gaat. Zeker in Atrittion. Je moet zoveel Grunts killen en dan iedere keer kom je dan op de mini map. Met de silencer hoef je je daar niet druk om te maken. Je doet wel minder damage met de silencer maar valt me mee dat het niet echt een grote invloed heeft.
Als je de acog unlocked word het een stuk makkelijker. Ik vind hem zelfs best fijn met een acog erop.
dit! Met een agoc is dat ding best goed. Dus eerst proberen een aantal kills te scoren met het zoom vizier. Daarna gewoon agoc erop knallen en het gaat een stuk beter
Ik heb geen voip meer ingame. Staat geen icoontje meer bij mijn naam en zit ook niet in een party ofzo. Headset is oke aangesloten verder. Iemand een idee?
Geldt voor veel wapens vind ik, dat ze een stuk beter zijn als je wat unlocked. Vooral bij titan wapens als de Quadrocket, Railgun en Arccannon.