Nee heb hem al vaker op de slaapkamer kunnen gebruiken terwijl de console beneden stond. Vind het maar vreemd. Zeker omdat de range nu echt belachelijk klein geworden is...
Helaas is Pikmin 3 (en volgens mij al die gratis games) in Europa iets goedkoper, waardoor je nog 80 punten nog hebt.
Gister ook een Wii U Mario Kart 8 bundel gekocht \o/ Klein vraagje, is het normaal dat de linker thumbstick een soort van piepend geluid maakt als je met je duim heel licht naar links en rechts beweegt.. Weet nou niet of dit komt omdat hij nieuw is en dat dit weg gaat na een tijdje gebruiken of dat dit een defect is.
Gaat het bij jouw ook om de gamepad? was ik even vergeten te vermelden. Rechterstick heb ik het bijvoorbeeld niet.
Ja, linkerstick van de gamepad. Denk dat het gewoon nieuwigheid is, want volgens mij heb ik het nu niet meer.
Bij mij was het toch echt van nieuwigheid. Want nu heb ik het niet meer. En daarnaast heb je toch 2 jaar garantie?
Ja klopt, maar toch vervelend dat het opgestuurd wordt en dat gaat minder snel dan bij microsoft kan ik je vertellen.
Iemand anders bij wie de eShop niet (goed) werkt? Ik probeerde net m'n gratis game te downloaden en ik krijg allerlei errors. Af en toe kom ik er wel op, maar dan kapt 'ie er weer mee net nadat ik m'n code heb ingevoerd :{
Ik heb het bij MK8 ook. Kan geen race joinen.Krijg dan een foutcode (eindigd op 9999). Maja, zal wel aan mij liggen
Een deel komt ook omdat de console voorheen slecht verkocht heeft. Het zijn geen 5 miljoen exemplaren waarvan er ineens 666% meer van verkocht zijn