Ik vind het een prima idee, ga alleen de komende 2 rivals niet winnen ivm vakantie Engeland t/m de 15e
Gaaf deze Rival !!! Meteen rondje gereden alle hulpmiddelen uit in de cockpitview en dan is het echt genieten. 02:19.918 is mijn eerste tijd maar moet veel sneller kunnen haha
Oeh v8 wordt leuk met mijn stuurtje die hopelijk van de week komt! Als de winnaar mag kiezen vind ik dat als je elke week dezelfde winnaar hebt bij de 3e keer de nr 2 mag kiezen.
2:13.860... had ik Tender als ghost en ik denken wtf ben m al in de eerste bocht kwijt, haha was een andere auto
Yeah! was huiverig maar ik zag dat mijn 2 favoriete simracing yt kanalen over zijn gegaan op de Thrustmaster TX. Standaart pedalen zijn suck maar daar is wel oplossing voor. Nee heb bbq. Dacht dat het wel klaar zou zijn rond 20:00 maar gaat nog steeds door!
Kijk ik er overheen, of mis ik de challenge aankondiging van deze week. Ik meen Bathurst, maar welke bolide?
Vooralsnog 2:15.784 voor mij moet net onder de 2:15 mogelijk zijn, alleen even zien of ik er nog tijd voor vrij kan maken.
Met het fraaie weer in et vooruitzicht, lang weekend vrij, bbq, dingen regelen voor de wk pool en andere bezigehden vrees ik weinig rondjes meer voor mij. Als je het gaspedaal goed onder controle houdt is het een heerlijke wagen!!
2:07.650, in het allerallereerste rondje van de dag Draaide om bij de start en het eerste rondje was gelijk raak, kijk maar [yt]yS9pbrnxZXc[/yt]
Denk dat ik het met mijn slechte tijd moet doen, Morgen richting Pinkpop dus dat gaat hem niet worden of ik moet vanavond nog even tijd vinden. Tender is goed bezig zo te zien!