Tot die conclusie was ik ook al gekomen denk ik een beetje stoer te zijn met m'n bike en gaat het driften nog minder .
Zitten ook nog vrij grote verschillen tussen het driften met een bike of een kart. Probeer het eens met een kart. Voor mij leek dit erg veel op het driften in Sonic.
Ik vraag me altijd af wat de ontwerper van de rainbow baan gesnoept heeft voordat die begon. Verstuurd vanaf mijn HUAWEI G700-U10 met Tapatalk
Dit is denk ik nog de makkelijkste Rainbow Road Vind die grote skischans echt geniaal gemaakt! Wel raar dat er laps in gedaan zijn, maar met stip mijn favorite track in MK8!
Ik heb net mario kart 8 geregistreerd met die pin code. Ik krijg de bevestiging op het scherm dat het gelukt is... en nu? Moet ik een code per mail krijgen of...????
Enquête invullen. Op de site staat een Banner omtrent die 8 games waaruit je kan kiezen. Als je de daar op klikt en enquête invult kan je daarna je game kiezen en downloaden. Verstuurd vanaf mijn HUAWEI G700-U10 met Tapatalk
Op zich wel logisch. Het is een downhill track. Wel een gave track inderdaad Verstuurd vanaf mijn HUAWEI G700-U10 met Tapatalk
Het is trouwens geweldig hoe evil Luigi is in deze game De details zijn sowieso heerlijk: DK vindt die nieuwe attitude van Luigi maar niks. Die kop van Bowser.
Ja, jammer dat ik niet online blijk te kunnen op mijn WiiU. Kon mijn vrienden niet joinen, werd eruit gegooid met een of andere vage code eindigend op 9999. Fuck dat, la ma zitten dus. Nintendo en online, het blijft ruk. Op mijn PS4 is het geen enkel probleem.
Ik had het gewoon 1 totaaltijd gelaten. Nu staat er een tijd voor lap 1/2/3 terwijl je geen rondjes rijdt. Totaal nutteloze info imo.
1e keer dat ik die track reedt was ik me steeds af aan het vragen hoe ik weer boven zou komen. Tijdens het 3e ronde had ik het wel door dat ik geen laps reed
Hoezo is dat nutteloze info? Je kunt dan toch juist zien of je sneller of minder snel was, of je dus op de goede weg zit om een mooie tijd neer te zetten? Gewoon precies hetzelfde als bij een rondje? Het klopt trouwens ook gewoon dat je geen extra vraagteken kunt pakken wanneer je een schild of een banaan achter je laat hangen... Ik vind het echt een geweldige game, heb 3 potjes online gedaan en dat werkte prima. Ga nu eerst alles vrijspelen (goeden karts etc.) voordat ik online ga gamen.
Omdat het een lange baan is, en geen rondjes. Dus de tussentijd is nutteloos. Nee volgens mij niet. Ik had dacht ik ook een keer 2 schildjes rond om me maar kreeg niet nadat ik tegen een ? Aan reed. Verstuurd vanaf mijn HUAWEI G700-U10 met Tapatalk